وحشتناک ترین تمرین بارفیکس در ارتفاع 40 متری! + تصاویر

مامور برق جوان روسی اخیرا زمیانیکه برای برخی تعمیرات به ارتفاع 50 متری از سطح زمین رفته بود، در طی اقدامی شروع به انجام تمرینی عجیب و در عین حال کشنده ای نمود!

وحشتناک ترین تمرین بارفیکس در ارتفاع 40 متری! + تصاویر

اغلب اوقات داشتن تناسب اندام و بدنی عاری از هر گونه چربی اضافه یکی از بزرگترین معضلات برخی از ما بوده است که برای آن بیش از حد تلاش می کنیم و سعی بر این داریم تا بتوانیم با رسیدن به  تناسب اندام ، از بیماری ها و مشکلاتی که ممکن است در طی چاقی و اضافه وزن به بدن ما افزوده شود، دور شویم و اجازه ندهیم در بدن ما رشد کنند!

 

با این وجود تناسب اندام نیازمند رژیم غذایی مناسب و صحیح به همراه برنامه تمرینی کاربردی است که این دو مورد می بایست توسط یک متخصصان این زمینه نوشته شوند و بعد از مدتی از این فرآیند سعی می کنیم تا بتوانیم رژیم غذایی و یا حتی برنامه تمرینی خود را در هر نقطه ای از جهان که می رویم، حفظ کنیم و استثنا خاصی برای آن وجود ندارد!

برای مثال روز گذشته تصاویر عجیب و هولناکی از یک مامور برق جوان در حین بارفیکس در صفحات مجازی منتشر شد که توانست با بازدید و واکنش های متعددی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی  نمناک  خواهیم گفت.

بارفیکس در ارتفاع

مامور برق روسی اخیرا زمانیکه با همکار خود برای تعمیرات جزئی به ارتفاع 50 متری از سطح زمین رفته بودند، توانست حاشیه ساز شود و در صفحات مجازی با واکنش های متعددی روبرو شود. از قرار معلوم این مامور جوان از تناسب اندام جالبی برخوردار است که به همین دلیل برای آنکه بتواند خودش را به چالش بکشد، شروع به بارفیکس زدن در ارتفاع 50 متری سطح زمین می کند!

این اقدام وی می توانست بسیار کشنده و در عین حال هولناک واقع شود که می توانست هر آن تبدیل به یک صحنه دلخراش شود و خوشبختانه هیچ اتفاقی نیوفتاد و توانست جان سالم بدر ببرد. با این حال برخی ممکن است در ابتدا تصور کنند که با انجام برخی کارها می توانند مهارت خود را به دیگران نمایش دهند، اما همیشه این گونه نیست و ممکن است اتفاقات غیر قابل پیش بینی نیز رخ دهند!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها