خطر ! مصرف بالای داروی نشاط‌ آور در همدان

کارشناس مسئول مشاوره و مددکاری اداره کل زندان های استان همدان بابیان اینکه همدانی هاغمگین هستندگفت:میزان مصرف داروی نشاط آور،روان گردان وآرامبخش درهمدان به شدت بالااست.

خطر ! مصرف بالای داروی نشاط‌ آور در همدان

کارشناس مسئول مشاوره و مددکاری اداره کل زندان های استان همدان با بیان اینکه همدانی ها غمگین هستند گفت:میزان مصرف داروی نشاط آور،روان گردان و آرامبخش در همدان به شدت بالااست.

شهریارعبدالمالکی در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان با بیان اینکه تعاریف مفاهیم،تعیین شاخص ها و نهادهای متولی وتدوین شیوه نامه داوری برای برگزاری بهتر جشنواره بانوان پرافتخار الوند انجام شود گفت:شیوه نامه کار در معرفی شهروند نمونه وجود ندارد و افراد به صورت سلیقه ای انتخاب می شوند.وی با بیان اینکه در طراحی لباس ابعاد روانشناختی و جامعه شناسی آن در نظر گرفته نمی شود افزود:جای خالی کارشناسان روانشناسی،جامعه شناسی،مذهبی و اقتصادی در برگزاری جشنواره های مختلف خودنمایی می کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در استان همدان امری به نام سنجش نشاط اجتماعی وجود ندارد عنوان کرد:هیچ شاخصی برای بیان نشاط اجتماعی در زنان وجود نداشته و عوامل فردی و اجتماعی متاثر بر آن احصا نشده است و باید پیمایش منطقه ای یااستانی برای سنجش نشاط اجتماعی در زنان صورت گیرد.

کارشناس مسئول مشاوره و مددکاری اداره کل زندانهای استان همدان با بیان اینکه شیوه های نشاط اجتماعی از مقوله هایی است که باید به جد مورد پایش مجدد قرار گیرد گفت:متاسفانه آخرین مطالعات نشان می دهد که نه تنها خانم های همدانی بلکه مردم همدان غمگین هستند و میزان مصرف داروی نشاط آور،روان گردان و آرامبخش در همدان به شدت بالااست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها