چه کسانی لاکچری هستند؟ + عکس

استفاده از کلمه لاکچری در میان جوانان عمومیت پیدا کرده است. اما معنای لاکچری چیست و این کلمه برای چه کسانی و چه چیزهایی به کار می رود؟

چه کسانی لاکچری هستند؟ + عکس

با معنای لاکچری آشنا شویم

معنای لغت لاکچری یا لاکژری ” Luxury ” یک کلمه انگلیسی است یعنی لوکس، تجملی، با کلاسی و شیکی. و این شیکی و تجملی ممکن است برای یک لباس، یک غذای گران قیمت با موادی گران قیمت و کم یاب و با تزیینات شیک باشد یا برای یک مکان یک وسایل و یا هرچیز دیگری باشد که ساخته دست انسان است و یا حتی شنیده اید که می گویند فلانی چقدر لاکچری است. ممکن است تا به حال شنیده باشید ماشین لاکچری، رستوران لاکچری، هتل لاکچری، غذای لاکچری. یا حتی در مورد سبک زندگی هم شنیده اید که می گویند یک زندگی لاکچری. و این روزها متاسفانه این واژه وارد زبان محاوره، فرهنگ و سبک زندگی مردم ما شده است و به مکرر استفاده می شود . Luxury هم بصورت صفت و هم به صورت اسم به کار می رود.

ماشین لاکچری

مکان لاکچری

خانه لاکچری

معنای لاکچری

اگر به کسی بگویند لاکچری است یعنی این فرد معمولا متفاوت از دیگران زندگی می کند، پا به فروشگاه های معمولی و ارزان قیمت نمی گذارد. مثلا برای خرید یک ساعت شیک و جلب نما ممکن است پول زیادی بدهد که در بازار تک است و هرکسی نمی تواند آن را خریداری کند، یا لباس هایی با مارک های معروف و با هزینه ی بپوشد و برای صرف غذا به بهترین و لئکس ترین رستوران ها برود که معمولا کم تر کسی آنجا می رود. کلا آن جنس گران و شیک و کم یاب را لاکچری می گویند. خدماتی که ممکن است با دادن پول زیاد به فرد اراده شود و تجملاتی باشد نیز می توان به آن لاکچری گفت.

غذای لاکچری

الناز شاکر دوست لاکچری پسند

آدم های لاکچری

امیدواریم با خواندن این پست معنای لاکچری برای شما عزیزان همراه روشن شده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها