یک رفتگر، مقصر معلق شدن ماشین‌ها در هوا شناخته شد+ تصاویر

در طی ویدئویی که به‌تازگی در فضای مجازی منتشرشده است، سه ماشین در حال عبور از یک چهارراه ناگهان به شکلی عجیب به سمت آسمان کشیده می‌شوند.

در طی ویدئویی که به‌تازگی در فضای مجازی منتشرشده است، سه ماشین در حال عبور از یک چهارراه ناگهان به‌وسیله‌ی یک نیروی نامعلوم و به شکلی عجیب به سمت آسمان کشیده می‌شوند. جزئیات بسیار کمی در این کلیپ کوتاه ذکرشده است، بنابراین اطلاعات چندانی درباره‌ی صدمات احتمالی به سرنشینان خودروها وجود ندارد. اما گفته می‌شود که این کلیپ توسط دوربین‌های کنترل ترافیک در مرکز شهر شینگتای چین ثبت‌شده است.  

در این فیلم کوتاه ابتدا یک خودرو تنها روی یک چرخ در هوا معلق می‌شود و همزمان به سمت یکی از رهگذران کشیده می‌شود. سپس خودروی دوم و سوم نیز روی چرخ‌های عقب و جلوی خود بلند می‌شوند. چند ثانیه بعد خودروی اول و دو خودروی دیگر روی زمین می‌افتند.  

رسانه‌های چین درباره این حادثه می‌گویند: درواقع یک‌رشته کابل فلزی که در حین تعمیر جاده روی زمین رهاشده بود، عامل این واقعه است. این کابل‌ها به خاطر رفتگری که در حال جارو زدن خیابان بود جابجا شدند و به سمت بالا برگشتند که باعث شد ماشین‌هایی را که از روی آن عبور می‌کردند همراه آن بالا بروند.
 

حل شدن معمای ماشین‌هایی که در هوا معلق شدند + تصاویر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • خندان

    این فیلم مال تقریبا 3 سال قبله

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها