سرنوشت غم انگیز جوان توریست !

توریست جوان که برای شاد کردن مادر ، مادربزرگ و برادرزاده خود به مسافرت رفته بود سرنوشت تلخ و غم انگیزی به سراغش آمد.

سرنوشت غم انگیز جوان توریست !

پرتاب شدن توریست جوان از ارتفاع 6 متری

اولیور هیلیر 26 ساله ماه گذشته برای آنکه بتواند منجر به سرگرم کردن مادر، مادر بزرگ و برادر زاده خود شود، در طی تصمیمی با آنها به جزایر مادیرا واقع در پرتغال مسافرت کردند و اما مدت زیادی طول نکشید که این مسافرت تبدیل به یک فاجعه بزرگ شد! اولیور متاسفانه از بالکن طبقه دوم هتلی که در آن سکونت داشت، بنابر دلیلی که هنوز ثبت نشده است به پایین سقوط کرد.

 

او و خانواده اش شهروند جنوب لندن می باشند که جالب است بدانید اولیور قهرمان اسبق ژیمناستیک نیز می باشد که اخیرا نیز در تلاش و تکاپوی عضویت در آتش نشانی بود که متاسفانه این اتفاق برای او رخ داد. این اتفاق دقیقا در روز 22 ژوئیه 2019، یعنی چیزی کمتر از یک ماه گذشته رخ داد که فورا جراحی دقیقی بر روی مغز او انجام شد و هم اکنون در کما می باشد.

اما برای اینکه اولیور به همراه خانواده اش از پرتغال به خانه بازگردند، نیاز به مبلغ 30 هزار پوندی دارند که خانواده او برای آنکه بتوانند این هزینه را تامین کنند، صفحه مجازی را ایجاد کردند و در آن درخواست کمک مالی کردند و به همین دلیل یکی از ویروسی ترین تصاویر اخیر می باشد.

صورت حساب های پزشکی او تا اواسط ماه اوت توسط بیمه " emergency European Health Insurance " تحت پوشش قرار خواهند گرفت و برای آنکه از پرتغال به سمت لندن جابجا شوند، نیاز به 30 هزار پوند دارند که این هزینه طبیعتا در لندن چند برابر خواهند شد چرا که باید تحت درمان و مراقبت های ویژه قرار گیرد.

با این حال این خانواده در صفحه مجازی ای که ایجاد کرده اند، به شدت در خواست کمک کردند تا بتوانند هزینه های کافی را بدست آورند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها