هتل امیرکبیر کیش، خدمات و امکانات هتل سنتی در جزیره

سفر به کیش و لذت از تفریحات آن می‌تواند روزهایی به یاد ماندنی را برای‌تان رقم بزند. اما برای سفر به این جزیره باید از قبل برای رزرو اقامتگاه مناسب اقدام کرده باشید. هتل امیرکبیر کیش یکی از بهترین‌ هتل‌ها در جمع هتل‌های لوکس جزیره است که با خدمات عالی از مسافران میزبانی می‌کند. در این مطلب به معرفی تمام خدمات و امکانات هتل امیرکبیر برای اقامتی به یادماندنی خواهیم پرداخت.

امکانات هتل امیرکبیر کیش| یوتراوز

معرفی هتل امیرکبیر کیش

در بین هتل‌های ۵ ستاره‌ای که در جزیره کیش قرار دارند، یکی از بهترین آن‌ها هتل امیرکبیر است که جزو هتل‌های بسیار زیبا و باشکوه جزیره به شمار می‌رود. این هتل در بین هتل‌ های کیش مسافران و گردشگران زیادی را به دلیل کیفیت خدمات خود جذب می‌کند‌. در ابتدا که به هتل می‌رسید، معماری خاص آن که از دوران صفویه الهام گرفته شده است نظر شما را برای رزرو هتل جلب خواهد کرد. این هتل جزو هتل‌های لوکسی است که با معماری خود سلیقه‌های مختلف رو مورد توجه خود قرار می‌دهد. هتل امیرکبیر کیش با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، هم به ساحل نزدیک است و هم جاهای دیدنی و مراکز خرید به راحتی قابل دسترسی هستند. این هتل در ۶ طبقه ساخته شده و ۵۴ واحد اقامتی را در خود جای داده است. به طور کلی می‌توان گفت ۱۵۴ تخت خواب برای مسافران در این هتل گنجایش دارد. بر اساس سلیقه‌ی شما انواع واحدهای اقامتی در این هتل موجود است که در ادامه به بررسی هتل امیرکبیر کیش خواهیم پرداخت.

امکانات هتل امیرکبیر کیش

اگر برای رزرو اتاق در هتل امیرکبیر مردد بودید، بهتر است با امکانات این هتل بیشتر آشنا شوید. در ابتدا که وارد هتل شوید با میزبانی عالی کارکنان این هتل مواجه خواهید شد که با کمال ادب و خوش‌برخورد شما را راهنمایی خواهند کرد. در لابی هتل نیز اینترنت وای فای وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. سالن کنفرانس و اجتماعات از دیگر امکانات عالی این هتل است که برای جلسات مهم کاری با هماهنگی کاملا و رزرو هتل قابل استفاده است. برای صرف عصرانه و یا گذراندن اوقات فراقت خود می‌توانید از چایخانه سنتی و کافی‌شاپ شهریار هتل واقع در لابی انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را همراه با دسر سفارش دهید.

لاندری، آسانسور، سیستم اعلام حریق و فروشگاه نیز از جمله امکانات عمومی هتل به شمار می‌روند. برای مسافرانی که با خودرو شخصی خود به جزیره کیش سفر می‌کنند، در این هتل پارکینگ نیز وجود دارد. فضای سبز هتل نیز بهترین مکان برای قدم زدن و لذت از غروب آفتاب جزیره است.

رزرو هتل امیرکبیر کیش| یوتراوز

امکانات تفریحی هتل امیرکبیر

بعد از گشت و گذار در یک روز طولانی، برای رفع خستگی خود می‌توانید از تفریحات آبی هتل استفاده کنید. سوال برخی از مسافران هم در رزرو هتل این است که آیا هتل امیرکبیر کیش استخر دارد؟ بله، یکی از تفریحاتی که در این هتل درنظر گرفته شده، استخر سرپوشیده است که با اقامت در هتل می‌توانید از آن استفاده کنید؛ همچنین به همراه استخر، سونا و جکوزی نیز وجود دارد. استفاده از خدمات ماساژ نیز در رفع خستگی بدن بسیار موثر خواهد بود. حمام ترکی نیز از دیگر تفریحات آبی هتل امیرکبیر است. یکی ازبهترین هتل های کیش که مانند هتل امیرکبیر از خدمات خوب و تفریحات آبی برخوردار است، هتل آرامیس پلاس کیش را می‌توان نام برد.

اتاق‌ها‌ی هتل امیر کبیر کیش و امکانات آن

برای استفاده و رزرو هتل امیرکبیر کیش بهتر است از انواع اتاق‌ها و واحدهای اقامتی اطلاعاتی داشته باشید. قبل از پرواز با بلیط هواپیما یوتراوز، می‌توانید به صورت آنلاین اتاق‌های مد نظرتان را رزرو کنید. اتاق دوتخته، سوئیت لوکس دبل به همراه تراس، اتاق سه تخته، اتاق کانکت ۵ تخته و اتاق کانکت دو نفره از انواع واحدهای اقامتی این هتل هستند.

صبحانه هتل امیرکبیر کیش| یوتراوز

اگر کودک زیر پنج سال دارید، هزینه اقامت او در هریک از اتاق‌های هتل رایگان است. سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، میز آرایش، روم سرویس، جالباسی، اینترنت، حمام، تلفن، مبلمان، یخچال و آباژور از امکانات داخل واحدهای اقامتی هتل امیرکبیر کیش است. یک چای‌ساز به همراه پک چای تی بگ و نسکافه نیز برای مسافران در اتاق قرار دارد. صبحانه هتل امیرکبیر کیش نیز به صورت رایگان جزو امکانات اتاق‌های این هتل است.

صبحانه هتل امیرکبیر کیش

یکی دیگر از معیارهای مهم برای مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند و به دنبال اقامتگاه خوب هستند، رستوران آن است که کیفیت و طبخ غذا اهمیت بسیار زیادی دارد. رستورانی با پخش زنده موسیقی در هتل امیرکبیر وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و دریایی را با بهترین روش‌ها طبخ و سرو می‌کند. با سفارش غذا در رستوران هتل بهترین لحظات خود را تجربه خواهید کرد. با رزرو اتاق در هتل امیرکبیر کیش وعده صبحانه رایگان خواهد بود. کافی شاپ هتل نیز با فضای عالی در لابی هتل آماده پذیرایی از شما در لحظات عصرگاهی خواهد بود.

هتل امیرکبیر کیش| یوتراوز

جاهای دیدنی و مراکز خرید نزدیک به هتل امیر کبیر کیش

از دیگر مسائلی که در رزرو هتل امیرکبیر کیش باید به آن پرداخت، نزدیکی به برخی از اماکن و تعداد زیادی مراکز خرید است. از جاهای دیدنی نزدیک هتل امیرکبیر کیش می‌توان به کشتی یونانی، اسکله تفریحی و شهر باستانی حریره اشاره کرد. برای رسیدن به شهر حریره باید مسیری حدود ۳ کیلومتر را طی کنید. با کشتی یونانی نیز از هتل حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارید. اسکله تفریحی نیز چیزی حدود ۹ کیلومتر فاصله است. فاصله هتل امیرکبیر کیش تا دریا میز حدود ۵۰۰ متر است که پیاده‌روی تا ساحل ‌می‌تواند از هیجان‌انگیزترین تفریحات روزانه در کیش باشد.

نظرات در مورد هتل امیرکبیر کیش

برخی از افراد همیشه برای رزرو هتل مردد هستند که آیا کیفیت هتل با چیزی که در تصور آن‌هاست مغایرت دارد یا خیر؟ بر همین اساس در وبسایت‌ها به دنبال نظرات مخاطبان و تجربه آن‌هاهستند. برای اطلاع از نظرات مردم درباره هتل امیرکبیر کیش utravs.com می‌تواند بهترین مرجع نظرات کاربران باشد. اما در بین نظرات، تمیزی اتاق‌های هتل امیرکبیر جزو ویژگی‌هایی بوده که باعث رضایت مسافران شده است. از طرفی برخورد عالی و دوستانه کارکنان و همچنین نوساز بودن هتل از دیگر دلایل رضایتمندی میهمانان هتل بوده است. برخی از افراد علاقه به اتاق‌ با ویو دریا دارند که برخی از اتاق‌های این هتل با اینکه ویو دریا ندارند اما از قیمت مناسب برخوردار هستند که باعث جلب نظر مسافران می‌شود.

رزرو هتل امیرکبیر کیش

برای رزرو هتل می‌توانید از چند طریق اقدام کنید. یکی از روش‌هایی که برای رزرو هتل می‌توانید از آن استفاده کنید، وبسایت یوتراوز است که با فیلترهای مناسب و بیان ویژگی‌های دقیق می‌تواند بهترین هتل‌ها را به شما پیشنهاد دهد. با شماره هتل امیرکبیر کیش نیز می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید و از امکانات و ویژگی‌های آن مطلع شوید. هتل امیرکبیر کیش اینستاگرام هم دارد که با مراجعه به صفحه مرتبط با هتل می‌توانید آدرس سایت، شماره تلفن و آدرس هتل و عکس های آن را دریافت کنید.

در انتها

در این مطلب با معرفی هتل امیرکبیر کیش و امکانات آن همراه شما عزیزان بودیم. به یاد داشته باشید قبل از هرگونه رزرو اطلباعات دقیق و بروز هتل را از سایت‌های معتبر و یا پذیرش هتل دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل می‌توانید به وبسایت رسمی یوتراوز مراجعه کرده و از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • محسن

    بنده مدت پنج شب از ۲۵ بهمن در هتل امیر کبیر اقامت داشتم متاسفانه بوی فاضلاب دستشویی در اتاق میآمد و دریچه تهویه اتاق ۲۴ ساعته باد شدیدی را در اتاق میزد و سرما در اتاق وجود داشت سالن بدنسازی درشب قفل بود میشه گفت مدیریت هتل هزینه را انجام داده اما نظارت به انجام آن نداشته است

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها