لاله مرزبان کجای سینمای ایران است؟

مستقل آنلاین: احتمالا آشنایی برخی از مخاطبان با لاله مرزبان، به سریال تلویزیونی «ستایش۳» برمی‌گردد. او بعد از تجربه بازی در چند نقش کوتاه در سینما و تلویزیون، با ایفای نقش در این سریال، موقعیت بهتری برایش در بازیگری رقم خورد‌.

لاله مرزبان کجای سینمای ایران است؟

به گزارش مستقل آنلاین، لاله مرزبان از بازیگران دهه هفتادی و نسل تازه سینمای ایران، فعالیتش را از سال ۸۹ و بازی در نقش‌های کوتاهی در سریال «هوش سیاه» و فیلم‌های «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» و «زیر سقف دودی» شروع کرد و همزمان به صورت جدی در تئاتر به فعالیت پرداخت.

 

او با اینکه استعداد لازم را برای ارائه بازی‌های با کیفیت‌تر داشت، اما حضورش در سینما به اندازه‌ای نبود که بتواند با سایر بازیگران هم نسلش رقابت کند.

 

مرزبان دو سال بعد از بازی در «ستایش» و یک فیلم نه چندان موفق به نام «مهمانخانه نو»، سال گذشته فرصتی مغتنم در اختیارش قرار گرفت تا موقعیت مهم‌تری را در بازیگری تجربه کند. حضور در فیلم پرکاراکتر «بی همه چیز» و بازی در مقابل پرویز پرستویی و هدیه تهرانی، دو بازیگر بزرگ سینمای ایران، قطعا بر سرنوشت این چهره تازه نفس تاثیر بسیاری می‌گذاشت.

 

مرزبان به عنوان بازیگر یکی از نقش مکمل‌های «بی همه چیز»، با بازی یکدست و روان، حضور قابل توجهی در این فیلم دارد و نسبت به دو سه تجربه قبلی‌اش، توانسته بازی بهتر و حرفه‌ای‌تری را ارائه نماید.

 

چنانچه حضور او در این فیلم موجب شد تا موقعیت مناسب دیگری برای پیشرفتش در سینما فراهم شود. او اوایل امسال، برای بازی در فیلم «نگهبان شب» رضا میرکریمی انتخاب شد و توانست یکی از نقش‌های اصلی و متفاوت این فیلم را ایفا کند تا امسال فرصت درخشش برایش در جشنواره چهلم فجر مهیا باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها