قطار موفقیت‌های پریناز ایزدیار به پیش می‌رود

مستقل آنلاین: پری‌ ناز ایزدیار از بازیگران جوان و خوش اقبال سینمای ایران، با نقش غیرمنتظره و پرجاذبه شیرین دیوان سالار در سریال «شهرزاد»، قابلیت‌هایش را در بازیگری آشکار ساخت و بلافاصله با درخشش در «ابد و یک روز»، مورد تحسین و توجه بیشتر سینماگران و منتقدان قرار گرفت.

قطار موفقیت‌های پریناز ایزدیار به پیش می‌رود

به گزارش مستقل آنلاین، ایزدیار با کسب سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، به گزینه‌ی بسیاری از فیلمسازان برای بازی در نقش‌ اصلی تبدیل شد. اما او پیشنهادهای بازیگری را با وسواس و دقت بیشتری بررسی و صمیمت خود را با مخاطبانش، با پذیرش نقش‌های متفاوت‌تر حفظ کرد.

ایزدیار بعد از «ابد و یک روز» و به دلیل اکران همزمان و پیاپی فیلم‌هایش، به پرکارترین ستاره‌ زن سینمای ایران تبدیل شد و همین موضوع، او را بیشتر در مرکز توجه قرار می‌داد. توفیق در فیلم‌های «متری شیش و نیم» و «سرخ پوست»، مسیر دیگری را پیش روی او نهاد‌ و توانست گوشه‌ی دیگری از توانایی‌هایش را بروز دهد.

نقش محوری در فیلم‌های «سه کام حبس» و «مغز استخوان» فرصت تازه‌ ای برای این بازیگر جوان بود تا بتواند چهره‌ای واقع‌ گرا و تثبیت شده از سیمای زن امروز را نشان دهد (دو فیلمی که سال گذشته به دلیل کرونا نتوانستند روی پرده بروند و اکنون در نوبت اکران قرار دارند).

ایزدیار به دلیل قرارداد بلند مدتش با سریال «جیران» یک سال از سینما فاصله گرفت، تا یکی از اتفاقات مهم کارنامه‌اش را بار دیگر با حسن فتحی تجربه کند. او در سومین تجربه همکاری با فتحی، همانطور که از اسم سریال مشخص است، نقش محوری کار، شخصیت جیران همسر محبوب ناصرالدین شاه را ایفا کرده است. سریالی که پس از یک سال فیلمبرداری، اکنون در نوبت پخش قرار گرفته و به نظر می‌رسد یک تحول مهم و اساسی در فصل کم رونق سریال‌های نمایش خانگی ایجاد کند.

ایزدیار اما تابستان امسال در نیمه‌ های فیلمبرداری سریال «جیران»، پس از یک سال و نیم دوری از سینما، مقابل دوربین یک فیلم سینمایی قرار گرفت و در فیلم «ملاقات خصوصی» امید شمس حضور پیدا کرد. فیلمی که طبق شنیده‌ها، تجربه‌ متفاوت دیگری برای ایزدیار در سینما به حساب می‌آید و می‌تواند یکی از فیلم اولی‌های مهم جشنواره فجر امسال باشد.

.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها