کسی از حال منوچهر شفقتیان خبر دارد؟

مستقل آنلاین: منوچهر شفقتیان بازیکن سابق پرسپولیس است و با این تیم قهرمانی‌های زیادی را به دست آورد اما سالهاست اسیر وضعیت بد مالی است.

کسی از حال منوچهر شفقتیان خبر دارد؟

به گزارش مستقل آنلاین،شفقتیان که بنا به دلایلی از منزلی که زندگی می‌کرد رانده شده این روزها در چادر زندگی می‌کند.

او درباره انتشار عکسهای چادرنشینی اش میگوید: نمی‌خواستم کسی متوجه چادر نشینی‌ام شود اما چاره‌ای نداشتم، مگر چند وقت می‌توانم به خانه فامیل یا دوست بروم. کافی است سر بار بودن دیگران،دیگر کارد به استخوانم رسیده است..

با موتور کار می‌کردم اما مدت‌هاست دیگر نمی‌توانم این کار را انجام دهم.

تصادف کردم، الان به سختی با واکر راه می‌روم، چشمانم ضعیف است و در ۶۱ سالگی شرایط خوبی ندارم..

به گذشته‌ام نگاه می‌کنم،هروز برای خودم و این زندگی نکبت‌بار گریه می‌کنم.

هیچ‌کس دستم را نگرفت. باشگاه پرسپولیس نه تنها کمکی به من نکرد بلکه پول خودم را نمی‌دهد.

همسر من هشتم اسفند ۹۸ فوت کرد، شاید باورنکنید اما پول برای کفن و دفنش نداشتم، انصاری‌فرد گفت مشکلی نداری؟ گفتم پول ندارم و جنازه همسرم در سردخانه است، گفت در حال رفتن به مسافرت هستم شما پول از یکی چند روزه قرض بگیر و من وقتی برگشتم حتما آن را پس خواهم داد. من هم از دختردایی همسرم ۱۰ میلیون تومان قرض گرفتم.

وقتی انصاری‌فرد برگشت نامه زد که این پول به من تعلق بگیرد. نامه را به حسابداری باشگاه پرسپولیس بردم اما مسوول ذی‌حساب باشگاه گفت این پول را به شما بدهیم دیوان محاسبات ایراد خواهد گرفت. گفتم موافقت دیوان محاسبات را بگیرم، می‌دهید و او گفت بله. به دیوان رفتم، به مسئول آنجا ماجرا را توضیح دادم، دهانش از تعجب بازمانده بود، گفت در باشگاه این‌همه هزینه می‌کنند و آنوقت ۱۰ میلیون به پیشکسوتی که برای این تیم زحمت کشیده ندارند؟ با حسابداری باشگاه تماس گرفت و گفت برای پرداخت این پول کوچک‌ترین مشکلی ندارید.

گفتند پول نداریم. ستار پور گفت من ۲ ماه پیش حساب باشگاه نیکوکاری پرسپولس را مشاهده کردم ۵۰ میلیون تومان در حساب آن وجود داشت در این مدت به کدام پیشکسوت کمک کرده‌اید؟ ذی‌حساب باشگاه پاسخ داد پول نداشتیم و از این حساب برداشتیم که او با ناراحتی گفت شما اشتباه کردید و باید این پول را در راه پیشکسوتان مصرف کنید. آنها آن روز قول دادند در سریع‌ترین زمان ممکن پول را می‌دهند اما هنوز این اتفاق صورت نگرفته است.

ویدیو مربوط به سال 97 ولی مصاحبه متنی مربوط به امروز است

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها