استوری جنجالی بهنوش بختیاری+عکس

مستقل آنلاین: بهنوش بختیاری بازیگر تلویزیون ،استوری معناداری را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

استوری جنجالی بهنوش بختیاری+عکس

به گزارش مستقل آنلاین ،بهنوش بختیاری در تاریخ  ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در بیمارستان اقبال تهران به‌دنیا آمد. بهنوش بختیاری اصالتا بختیاری است. بهنوش بختیاری اکنون در شهرک ژاندارمری سکونت دارد. بهنوش بختیاری در کودکی دختر آرامی بوده و علاقه داشته مهماندار هواپیما شود. بهنوش بختیاری شخصیتی منظم و بسیار با سلیقه دارد.

بهنوش بختیاری شاگرد ممتاز مدرسه بود و می خواست پزشک شود اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد.

پدرش بختیاری و مادرش تهرانی است. پدر وی کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت و مادرش خانه دار می باشد. بهنوش عضو آخر یک خانواده ۶ نفری است. یک خواهر بنام تینوش و دو برادر بزرگ تر از خود دارد که هر سه متاهل هستند.

جزئیاتی از ازدواج بهنوش بختیاری

در سال ۱۳۸۴ سر کار سریال جایزه بزرگ مهران مدیری با همسرش محمدرضا که جزو نویسندگان بود آشنا شد و از همانجا به خواستگاری و ازدواج ختم شد. بهنوش بختیاری در تیرماه ۱۳۷۸ با محمدرضا آرین، نویسنده و کارگردان تلویزیون ازدواج کرد. محمدرضا آرین نویسنده ی کارهای طنز مهران مدیری است.

بهنوش بختیاری از زندگی مشترک خود بسیار راضی است و می‌گوید: هر چی ندارم درعوض زندگیم بوی عشق وسادگی میده و درباره‌ی حسش به همسرش  می‌گوید: تواین دنیا از همه چیز و همه کس بیشتر دوسش دارم

بهنوش

علت بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

خانوم بختیاری در اسفند ماه ۹۴ در برنامه سه ستار احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود. یکسال بعد از اینکه اعلام کرد نمی تواند باردار شود در اسفند ۹۵ خبر از قبول سرپرستی فرزندی بنام یگانه را داد، اما در ادامه بعد از گرفتن فرزند همسرش نتوانست با او ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد.

شایعه طلاق بهنوش بختیاری

در مصاحبه ای از بهنوش بختیاری پرسیده شد که آیا شایعه طلاق شما صحت دارد؟ بهنوش بختیاری پاسخ داد: این شایعه زشت را شنیده ام. خیر من مدت ۹ سال است زندگی مشترک دارم و خیلی هم از زندگی ام راضی هستم. قصد جدایی از همسرم ندارم. او از علت این شایعه سازی می‌گوید: وقتی همسر و همراه یک بازیگر در کنارش نباشد متاسفانه از این شایعات پیش میاید. همسر بنده به دلیل اعتقادات و طرز تفکرش مایل نیست تصویرش جایی منتشر شود  و این موضوع از روز اول ازدواج مان هم بوده و چیز جدیدی نیست.

سلیقه موسیقایی بهنوش بختیاری

موسیقی مورد علاقه ی بهنوش بختیاری کلاسیک است و به گفته خودش اصلا از موسیقی رپ خوشش نمی آید. از بین خوانندگان پاپ به صدای رضا صادقی ،مرحوم ناصر عبداللهی و مازیار علاقه دارد. او می‌گید: من و همسرم عاشق ابی (ابراهیم حامدی) هستیم، کاریزماشو، کاراکترشو دوست دارم با شعرهاش عاشقی کردم و هنرمند محبوب دل من هست.

از مجموعه های تلویزیونی پربیننده که تاثیر بسیاری در به شهرت رسیدن و محبوبیت بهنوش بختیاری داشته است می‌توان به مجموعه تلویزیونی شبهای برره (در نقش لیلون)، زندگی به شرط خنده و سریال خانه به دوش اشاره داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها