استراتژی صداوسیما برای سرگرم کردن مردم: مهران رجبی جای مهران مدیری را گرفت

چهره تازه این روزهای تلویزیون اما مهران رجبی است! بازیگری که احتمال جایگزینی‌اش بجای مهران مدیری در «دورهمی» مطرح شده.

استراتژی صداوسیما برای سرگرم کردن مردم: مهران رجبی جای مهران مدیری را گرفت

وضعیت این روزهای صدا و سیما: از سرگرمی‌سازی سید بشیر تا یک مجری با سه برنامه/ مهران رجبی گزینه جایگزینی مهران مدیری شد!

درست در روزهایی که سینما و شبکه خانگی دچار افت مخاطب شده‌اند، تلاش صدا و سیما و بعضی شبکه‌هایش برای سرگرمی مردم به اتفاقات جالبی ختم شده.

در حالی که که رئیس صدا و سیما از لزوم هماهنگی مواضع چهره‌های همکار با این سازمان گفته، حضور پر تعداد حامد سلطانی این روزها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته. این مجری مورد علاقه شبکه سه همزمان اجرای سه برنامه مذهبی، کودک و صبحگاهی را برعهده دارد وضعیتی که شائبه کمبود مجری در تلویزیون را ایجاد کرده.

همزمان در شبکه سه برنامه «رویانیوم» با اجرای سید بشیر حسینی آغاز شده. او که با حضور در مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» به عنوان داور به شهرت رسید‌، در قسمت‌هایی که روی آنتن رفته، سعی کرده در قالب یک مجری اهل شوخی و سرگرمی‌ساز قرار  بگیرد. مثلا در بخش آزمایش پفیلا با عنصر n2 وقتی دود را از دهان خارج می‌کرد، این طور گفت:« از این حلقه‌ای‌ها نمی‌ره بالا؟» برنامه‌ای که ظاهرا هدف علمی با رویکرد سرگرمی دارد اما تا اینجا به هیچکدام از این اهداف نرسیده. 

چهره تازه این روزهای تلویزیون اما مهران رجبی است! بازیگری که احتمال جایگزینی‌اش بجای مهران مدیری در «دورهمی» مطرح شده و این روزها صدا و سیما با سپردن اجرای یک مسابقه سرگرمی در شبکه سه به نام «خودمونی» سرمایه‌گذاری‌اش را روی او را آغاز کرده. «خودمونی» هم یک نوع مسابقه است که اعضای خانواده هم در آن حضور دارند. اما بعید است نتیجه‌ای بهتر از دیگر مسابقات تلویزیون داشته باشد./سینمادیلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها