اوس موسی پایتخت در کنار همسر دوم و دخترش اما + تصاویر

هدایت هاشمی در سال 1353 در سبزوار به دنیا آمد و دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد.

اوس موسی پایتخت در کنار همسر دوم و دخترش اما + تصاویر

هدایت هاشمی در سال 1353 در سبزوار به دنیا آمد و دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد.او همسر سابق نگار عابدی بازیگر تئاتر و تلویزیون است و یک دختر به نام اِما دارد. او از سال 77 فعالیت حرفه ای خود را در تئاتر همزمان با ورود به دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران آغاز کرد. در سال 83 در فیلم “یک بوس کوچولو” ساخته بهمن فرمان آرا پا به عالم سینما گذاشت.سپس در سال 86 در فیلم آرام باش و تا هفت بشمار ساخته رامتین لوافی پور و فیلم “خاک آشنا” ساخته بهمن فرمان آرا بازی در سینما را ادامه داد.

 

باباپنجعلی پایتخت در کنار همسر دوم و دخترانش + تصاویر

 

هدایت هاشمی در کنار همسر دومش مهشید ناصری و دخترش اما 

هدایت هاشمی

 

او همچنین در سال 87 پس از حضور موفق در تئاتر افرا به کارگردانی بهرام بیضایی برای بازی در نقش کارگردان در فیلم “وقتی همه خوابیم” انتخاب شد و در همان سال فیلم دیگری را به نام سوت قرمز کوچک برای بابک شیرین صفت بازی کرد. او با بازی در فیلم چک برگشتی طرفداران زیادی پیدا کرد.

 

هدایت هاشمی

 

عمده فعالیت های وی در تئاتر حرفه ای متمرکز بوده و وی در زمینه تدریس نیز سابقه ای طولانی دارد، که از جمله می توان به تدریس متوالی اش در مؤسسه کارنامه از سال 81 تاکنون اشاره کرد. 

 

هدایت هاشمی

 

فیلم شناسی هدایت هاشمی

فیلم سینمایی

 به دنیا آمدن (1394)

 محمد (ص) (1393)

  خانه ای کنار ابرها (1392)

شیر تو شیر (1390)

 میگرن (1390)

 گل چهره (1389)

  لطفاً مزاحم نشوید (1388)

 یه حبه قند (1388)

وقتی همه خوابیم (1387)

خاک آشنا (1386)

یک بوس کوچولو (1384) 

 

هدایت هاشمی

 

سریال

 چک برگشتی        1391

پروانه

پایتخت 3     1393

 

هدایت هاشمی

 

جوایز و افتخارات:

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم “لطفا مزاحم نشوید” – 1388

 

هدایت هاشمی

 

هدایت هاشمی بعد از چندین سال جدایی از همسر سابقش (نگار عابدی) با مهشید ناصری از بازیگران تئاتر ازدواج کرده و هم اکنون منتظر فرزند جدید خود هستند.

 

ازدواج و جدایی هدایت هاشمی از همسر سابقش

هدایت هاشمی با نگار عبدی بعد از اتمام تحصیلات اش ازدواج کرد و صاحب یک دختر بنام اما نیز شدند، اما این زندگی دوام چندانی نداشت و در نهایت این دو از بکدیگری جدا شدند؛

 نگار عابدی در مورد این ماجرا می گوید :وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم ، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی مان را باید از هم جدا کنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا کارهای مربوط به جدایی انجام شود.

 

ازدواج مجدد با مهشید ناصری

 هدایت هاشمی بعد از چندین سال جدایی از همسر سابقش با مهشید ناصری از بازیگران تئاتر ازدواج کرده و در حال حاضر منتظر فرزند جدید خود هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها