عکس لو رفته از همسر شاهرخ استخری در کنار خواهر شوهرش + عکس

همسر شاهرخ استخری را در کنار خواهر شوهرش نیلوفر استخری مشاهده می کنید.

عکس لو رفته از همسر شاهرخ استخری در کنار خواهر شوهرش + عکس

عکس دیده نشده سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری و خواهر شوهرش را در کنار هم می بینید.  نیلوفر استخری خواهر شاهرخ استخری متولد 16 شهریور 1366 در تهران نقاش ایرانی است و ازدواج کرده و متاهل است. شاهرخ استخری و همسرش در سال 1390 باهم ازدواج کرده اند. خبر ازدواج آنها توسط علی ضیا در یک برنامه رادیویی ( اینجا شب نیست رادیو جوان ) اطلاع رسانی شد و علی ضیا در این برنامه به شاهرخ استخری تبریک گفت.

 

سپیده بزمی پور

اطلاعات دقیقی در مورد سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری منتشر نشده.گفته میشود سپیده بزمی پور متولد 2 دی است . او قبل از ازدواج با شاهرخ در خارج از ایران زندگی میکرده .

 

اخبار داغ : خوشگذرانی لاکچری شاهرخ استخری و همسرش جنجالی شد + تصاویر

 

نیلوفر استخری

نیلوفر استخری خواهر شاهرخ استخری متولد 16 شهریور 1366 در تهران نقاش ایرانی است و ازدواج کرده و متاهل است. نیلوفر استخری خواهر کوچک شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون است و نام پدرش علی استخری است.

 

یارانه جدید در راه است / جزئیات پرداخت 3 یارانه جدید به مردم

 

نام اصلی : نیلوفر استخری

متولد : 16 شهریور 1366 تهران

زمینه فعالیت : گرافیک

پیشه : نقاش

والدین : علی استخری

برادر : شاهرخ استخری

همسر : هادی فرنود

 

نیلوفر استخری

دوران نوجوانی

اون زمان ها که ما میرفتیم دبیرستان اگر یه تار ابرو و سیبیل کم میشد گیر میدادن یعنی جوری که انگار تعدادش دستشون بود. هر روز هم میومدن سر کلاس و دونه دونه چک میکردن ، یکبار اومدن سر کلاسمون و بعد از اینکه همه رو دیدن ، ناظممون با اشاره به من گفت از این خانوم یاد بگیرید با اینکه ایرانی نیست ولی دست نزده!

 

نیلوفر استخری

قضاوت دیگران

من تو یه برهه ای از زندگیم خیلی راحت قضاوت میکردم.ولی بعداً فهمیدم قضاوت کردن بدون اینکه شناخت درستی از یه آدم داشته باشی کار درستی نیست حتی اگر فقط تو فکرت باشه.

 

نیلوفر استخری

کودکی

من بچه که بودم یه مقدار شبیه ژاپنی ها بودم ، در این حد که بهم میگفتن اوشین. یکی از همسایه هامون هم بهم میگفت خانوم ژاپنی!

 

نیلوفر استخری

روابط با برادر

ما از بچگی روابطمون خوب بود. نه که هیچوقت دعوا نکنیما ولی همدیگرو خیلی دوست داشتیم و بردارم خیلی هوای من رو داشت. یعنی به خاطر من دعوا هم کرده اینکه از نظر ظاهری شبیه هم هستیم یا نه! بعضیا میگن خیلی ، بعضیا با غیظ میگن نه اصلا و ابدا شبیه نیستین.

 

نیلوفر استخری

حسادت

دو جور حسادت داریم یکی اینکه طرف مقابل یه چیزی داره و ما نداریم ، دوم اینکه ما داریم ولی نمیخوایم دیگران داشته باشن. که والا این دومی به نظرم از اولی هم بدتره.

 

سپیده بزمی پور

مصاحبه کوتاه با شاهرخ استخری: 

 از یک رزومه شروع کنیم:

- اولین کارم در عرصه ی بازیگری یک نقش کوچکی بود در تئاتر اسب های اقای محمد رحمانیان که سال 81-82 بازی کردم بعد یک دوره ی بازیگری هم دیدم زیر نظر خانم نصیرپور و اقای پیام دهکردی و اقای هدایت هاشمی که هم در دوره ی مقدماتی و هم در دوره ی پیشرفته شرکت کردم و 5 تا کار کوتاه هم بازی کردم که بعضی هاشون برای جشنواره ها بود و زیاد هم مهم نبودند ولی اولین کار بلند تصویری ام هم تلخون بود که نقش اصلی رو بازی میکردیم با سیاوش خیرابی و مجید سالم که دوست دارم اسمش رو ببرم و امیدوارم موفق تر بشه و بعد از اون هم خود اقای امینی من رو به اقای مقدم برای فیلم پریدخت معرفی کردند

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها