تصاویر دیده نشده از مراسم عروسی خواهر شاهرخ استخری + تصاویر خصوصی

نیلوفر استخری به تازگی با هادی فرنود ازدواج کرده است. شاهرخ استخری نیز در صفحه اینستاگرامش یک فیلمی از مراسم عروسی خواهرش منتشر نموده و روی آن دکلمه ای عاشقانه خوانده است.

تصاویر دیده نشده از مراسم عروسی خواهر شاهرخ استخری + تصاویر خصوصی

نیلوفر استخری خواهر شاهرخ استخری است. نیلوفر استخری به تازگی با هادی فرنود ازدواج کرده است. شاهرخ استخری نیز در صفحه اینستاگرامش یک فیلمی از مراسم عروسی خواهرش منتشر نموده و روی آن دکلمه ای عاشقانه خوانده است. نیلوفر استخری با انتشار عکس های زیر نوشت: سلام بهترین‌ها  امیدوارم حالتون از همیشه بهتر باشه  من دوست داشتم انقدر وقت داشتم که همه پیغام‌هاتون رو میدیدم و الان از اینکه نمیرسم جواب همتون رو بدم غصه میخورم حتی دیروز خواهرم زنگ زد و نتونستم باهاش حرف بزنم. آدم یه روز‌هایی خیلی بیکاره و یه روز‌هایی نمیدونه زمان چجوری بدو بدو میگذره. الان هیچی نشده نصف سال گذشته زمان برای شما چجوری میگذره؟ زود یا دیر؟

1+(1)

او همچنین نوشت:

سلام عصر پاییزیتون بخیرررر. هوا از اون هواهایی شده که دلت میخواد بزنی بیرون و راه بری به مقصد ناکجا آباد  البته یه جایی باشه که کسی نباشه مجبور نباشی ماسک بزنی امروز میدونید داشتم به چی فکر میکردم!؟ قطعاً نمیدونید..

 

اخبار داغ :

 

 

1

به اینکه من تا چند وقت پیش فکر میکردم من از تربیتی که پدر و‌ مادرم کردن راضیم فقط اینکه مامانم چون خیلی هوام رو داشت و همه جا ما رو میبرد و میرسوند و خیلی حمایتم کرده، من مستقل بار نیومدم ولی تازگی فهمیدم که مامانم چون خودش آدم قوی و مستقلی بوده، این رو تو رفتارش بهم یاد داده ولی خب من در حد مامانم نیستم و حال و هوای ته تغاری بودن روم تأثیر داشته . به بهانه عکس های عروسی نیلوفر استخری تصاویر دیگری از این بازیگر و همسرش را نیز قرار می دهیم

1+(1) (1)

نیلوفر استخری خواهر کوچکتر شاهرخ استخری هنرپیشه ایرانی است. وی شهریور ماه سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شده است و نقاش معروف ایرانی می باشد. نیلوفر استخری ازدواج کرده و متاهل است. به تازگی این هنرمند تصاویری جدید از خود در کنار همسرش منتشر کرده است. در قسمت زیر تصاویری از نیلوفر استخری و همسرش را قرار داده ایم. 

2

نیلوفر خواهر شاهرخ استخری

شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

 

ف4ثف4قب

شهرت شاهرخ استخری

شاهرخ پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بصورت اتفاقی با تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۱۳۸۱ اولین تجربه هنری خود را بدست آورد. سپس دوره های بازیگری را در آموزشگاه کارنامه زیر نظر مهتاب نصیرپور، پیام دهکری و هدایت هاشمی گذارند، او همدوره ساره بیات بود بصورت جدی با فیلم یک شب همین طوری کنارم باش در سال ۱۳۸۴ تجربه جلوی دوربین را کسب کرد و سال ۸۶ وقتی در ۲۷ سالی با سریال پریدخت وارد قاب تلویزیون شد.

نقطه عطف بازیگری شاهرخ استخری با سریال دلنوازان در سال ۸۸ شروع شد و یک سال بعد با سریال فاصله ها این محبوبت به اوج خود رسید.

 

بسثبقثب

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها