رقص کردی دختر 2 ساله شاهرخ استخری طوفان به پا کرد + فیلم

رقص کردی و زیبای دختر 2 ساله شاهرخ استخری به نام نبات را در ادامه می بینید.

رقص کردی دختر 2 ساله شاهرخ استخری طوفان به پا کرد + فیلم

رقص کردی و زیبای دختر 2 ساله شاهرخ استخری به نام نبات را در ادامه می بینید. شاهرخ استخری در 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری متاهل است و دو دختر به نام پناه و نبات دارد.

 

 

سینمایی های شاهرخ استخری

 

1394 آن آواز غمناک

 

1393 دوربین

 

1393 تعطیلات

 

1392 تقدیر نهایی

 

1391 کبریت سوخته

 

1391 سوگند

 

1390 پس کوچه های شمرون

 

1390 برگشت ناپذیر

 

1390 ساعت شلوغی

 

1390 یک دو سه

 

1390 چک

 

1386 تلخون

 

1387 شریک

 

1384 یک شب همین طوری کنارم باش

 

شاهرخ استخری

 

همسر شاهرخ استخری ، سپیده بزمی پور ؛ در صفحه ی شخصی اش نوشت :
 
تولدت مبارک مرد من … خدارو هزار مرتبه شکر که به دنیا اومدى تا یار و همدم من بشى و خیلى روزارو با هم پشت سر بذاریم … چه خوب … چه بد … چه سخت … چه اسون … تو پستى بلندیهاى زندگى هواى همو داشته باشیم … دست و همو بگیریم … یاد هم بندازیم که خدا اون بالا نشسته … مگه میشه بنده ى خودشو فراموش کنه … حتمااا حکمتى هست … شک نکن … بعد بازم تلاش کنیم … تو بخشى از وجود منى … من و تویى دیگه نیست … شدیم ما … ما و دو تا دخترى که خدا سرمون منت گذاشت و بهمون هدیه داد …

چقدر شکرش میکنم که شماهارو دارم …چقدر پناه و نبات خوشبختن که تورو دارن … تو قهرمان زندگیشونى و عشق زندگى من … مرسى براى تمام زحمتایى که براى ما میکشى … من میدونم … میفهمم … تو خیلى مهربونى … شاید خیلیها اینو ندونن … اما تو بنده ى خوب خدایى … . براتون با تمام وجودم بهتریناى زندگى رو ارزو میکنم … ارزو میکنم عشقتون همیشه تا اخر عمرتون پایدار باشه … اگه هنوز پیداش نکردین اینو بدونین که به وقتش خدا بهترینشو براتون رقم میزنه … اگه از عشقتون دلگیرین با هم حرف بزنید و بیشتر از این دلتنگى نکشید … . امیدوارم امشب صداتون به اون بالابالاهااااا برسه و دلتون غرق شادى و ارامش بشه … . ارزوهاتون دونه دونه براورده بشه … . تنتون سلامت باشه … . انتظارا هم تموم بشه و یه دنیا خوشحالى جاشو بگیره … . خدایا شکرت … . دوستون دارم مهربوناى من …

 

شاهرخ استخری

شاهرخ در مصاحبه ایی درباره ازدواجش با سپیده گفت :


ازدواج برای من در حدود ۳۱ سالگی اتفاق افتاد و به نظرم اتفاقی است که نمی‌شود دقیقا آن را پیش بینی کرد. تقدیر و سرنوشت دراین موضوع خیلی دخیل است. همه چیز در ازدواجم خیلی سریع اتفاق افتاد و هم خانواده من و هم خانواده همسرم هیچ مشکلی ایجاد نکردند. مقوله‌هایی مثل مهریه، جهاز و مراسم عروسی آن قدر ساده بود که شاید باور نکنید.

 

او همچنین چندی پیش درباره ی علت منتشر نکردن عکس همسرش در مصاحبه ایی گفته بود : در برهه‌ای که هر چند وقت یک بار عکسی منتشر می‌شد که می‌گفتند این همسر شاهرخ استخری است که همه دروغ بود. عمده دلیل موضوع این است که دوست ندارم همسرم هم وارد حواشی این حرفه شود و خودمان به اندازه کافی درگیر این مساله هستیم.

 

شاهرخ درباره ی بازیگری و پیچ و تاب های آن ، درامد و توقعات همسرش گفت : همسرم مثل خودم از خانواده متوسطی است و به قول معروف به لحاظ اجتماعی هم طبقه بودیم. آن چه قرار بود در زندگی اتفاق بیافتد چیز خیلی متفاوتی از زندگی قبلی‌امان نبود. همسرم از کودکی در ایران زندگی نمی‌کرد و از ۱۶ سالگی کار کرده و این را با افتخار می‌گویم، چون فاکتور مهمی برای من بوده است. برایمان اتفاق عجیب و غریبی نبود اگر من در بازیگری بیکار بودم؛ چون هر دو نفرمان می‌توانستیم و برویم کار کنیم و در آمد داشته باشیم. همسرم اصلا آدم متوقعی نبوده و نیست.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها