جواد یساری در مراسم عروسی دستگیر شد + فیلم و تصاویر

جواد یساری در مراسم عروسی دستگیر شد علت آن را در ادامه مطلب می خوانید

جواد یساری در مراسم عروسی دستگیر شد + فیلم و تصاویر

جواد یساری در اوج کرونا در شهرستان نی ریز فارس بخاطر خواندن در یک مراسم عروسی بازداشت و ساعاتی بعد آزاد شد. برگزار کننده این جشن عروسی همچنان در بازداشت است/توییت بابازاده خبرنگار ازدحام جمعیت و عدم استفاده از ماسک در شرایط کرونایی علت بازداشت بوده است.

 

 

 

جواد یساری (زاده ۲۳ اسفند ۱۳۲۳ در تهران) خواننده ایرانی است که به سبک موسیقی کوچه بازاری ایران می‌خواند. او کشتی‌گیر و ورزشکار رشته باستانی بوده‌است.او فعالیت‌های هنری‌اش را با خواندن ترانه‌های کوچه بازاری از سال ۱۳۵۲ با اجرای آهنگی با نام «پول سیاه» شروع کرد.

 

اخبار داغ : ریحانه پارسا از مادر جوانش رونمایی کرد + تصاویر


 

جواد یساری دارای سه فرزند به نام‌های رضا، مهدی و مجید است که مجید در سال ۱۳۷۴ در خارج از کشور فوت کرد. رضا هم‌اکنون در بلژیک و مهدی نیز در ایران زندگی می‌کند.

 

unnamed

جواد یساری پس از انقلاب در بیشتر روزهای سال در امارات کنسرت برگزار می‌کند و هر چند سال یکبار نیز کنسرت‌های اروپایی برگزار می‌کند. تا پیش از انقلاب اسلامی، وی پنج آلبوم به بازار داد که آخرین آن آلبوم سپیده دم و با آهنگی به همین نام بود. در سال ۱۳۹۷ پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب ایران مجوز پخش آهنگی از وی در فیلم دشمن زن (فیلم ۱۳۹۶) صادر شد.

 

download

آلبوم‌ها

عشق من

هفت آسمون

سپیده دم

حرف تازه

اسیر غم

گل عشق

ای عشق

بابام همیشه مست بود

بچه‌ها

سفر

بت

 

 

جواد+یساری

جواد یساری دارای سه فرزند به نام‌های رضا، مهدی و مجید می‌باشد، که مجید در سال ۱۳۷۴ در خارج از کشور فوت کرد. رضا هم اکنون در بلژیک زندگی می کند و مهدی نیز در ایران زندگی می‌کند. بعد از سه هفته پیگیری مدانم، بالاخره در یکی از روزهایی که جواد یساری در ایران بود، توانستیم گفتگویی با او ترتیب بدهیم. در مغازه ای قدیمی در محله شاپور. جواد یساری سال ۲۰۱۴ درآمدش از کجا تامین می شود و شغلش چیست؟ – درآمدم فعلا از خواندن تامین می شود. از این مغازه ای هم که می بینید درآمدی ندارم. بصورت دفتری که روزی دوم ساعت می نشینم و دوستان می آیند و می بینیم. درآمدم از خواندن است.
 

از درآمدتان راضی هستید؟ – بلی من راضی هستم الحمدلله منتها عشقم این است که همینجا و در همین مملکت کار خواندن را انجام دهم. الحمدلله مشکل مادی ندارم بالاخره اینکه کاسب ۴۰ ساله هستم، قبلا جمع نمودم. کار خوانندگی کار پول نیست بلکه کار عشق است. واقعا کار عشق است.

 

201874125140114800awaterM

البته در مملکت مان دیگر از من گذشته و پیر شدیم ولی خیلی دوست داشتم همینجا اینکار را می کردم ولی در اصل حساب کنید فعلا درآمدم از موسیقی است. از آمدن به این کار برایمان بگویید. اینکه چطور شد موسیقی را انتخاب کردید؟ – من عضو تیم ملی کشتی فرنگی بودم، جفت پاهام کج شد. دوتا زانو پروتز کردم، و نزدیک به ۴۰ میلیون خرجم شد و کشتی را کنار گذاشتم و آمدم سراغ کاسبی. البته از همان ابتدا هم کاسب بودم منتها کمی توسعه اش دادم.

 

download (1)

اوضاع خوب بود منتها چون من بصورت اقساط کار می کردم متاسفانه ورشکست شدم. چاره ای نداشتم، افتادم تو کار خوانندگی! در آن زمان غزل مد بود و آن موقع بنده چون در زورخانه ها ورزش می کردم غزل می خواندم. یک غزلی از من را یک طرف نوار پر کردند و طرف دیگرش حسن شهرستانی! ایشان یک سبکی می خواند بنده هم یک سبکی می خواندم. من آن زمان ورزشی می خواندم. مردم خوششان آمد. سبک ورزشی چه سبکی است؟

 

yasari

– توجه کنید یک نفر شور سه گاه ناله کنان می خواند و یک نفر هم راحت می خواند. تو مایه های نیمه آواز! این شد که آهنگسازان به سمت مان آمدند و ما هم موقعیت مان طوری بود که خیلی احتیاج داشتیم که مشکلاتمان حل شود و خدا رو شکر از همان کاست اول که در سال ۵۲ بود کارمان گرفت تا سال ۵۶ که آخرین کارم بود به نام «سپیده دم». اولین کارتان چه بود؟ – اولین آهنگم «به نام خوشگله» بود که همش هم برای استاد سعید مهناویان بود که از همان ابتدا موفق بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها