گریم متفاوت و عجیب مهدی کوشکی + عکس دیده نشده

عکسی که مهدی کوشکی از گریمش در فیلم سیاه باز در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است را در ادامه می بینید.

گریم متفاوت و عجیب مهدی کوشکی + عکس دیده نشده

عکسی که مهدی کوشکی از گریمش در فیلم سیاه باز در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است را در ادامه می بینید. مهدی کوشکی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان مردادماه سال 1360 در کوهدشت لرستان متولد شد. مهدی کوشکی تحصیلاتش را در زمینه زمینه ادبیات نمایشی تا مقطع لیسانس در دانشکده سینما تئاتر ادامه داد و علاوه بر بازیگری در زمینه نمایش نامه نویسی و کارگردانی هم فعالیت دارد. مهدی کوشکی در خانواده ای شش نفره متولد شد و یک برادر به نام مصطفی و دو خواهر به نام راضیه و عاطفه دارد.

مهدی کوشکی با گریمی کاملا متفاوت + عکس

مهدی کوشکی را همه اهالی دنیای هنر به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر می شناسند و این هنرمند کشورمان با فعالیت در تئاتر به دنیای هنر راه یافت و بعد از آن تجربه بازی در سینما و نمایش خانگی را هم به دست آورد.

 

آنچه دیگران می خوانند:

عاشقانه های دیده نشده ترانه علیدوستی و همسرش + عکس

 

فرزند مهدی کوشکی

آرسام تنها پسر مهدی کوشکی است و حاصل ازدواج اول او است که سال 1385 متولد شد.

پسر مهدی کوشکی

مروری بر چند نقش مهدی کوشکی

مهدی کوشکی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و بعد از چند سال فعالیت در تئاتر به دنیای سینما راه یافت و فعالیت در گروه تئاتری لئو یکی از موفق ترین فعالیت های هنری مهدی کوشکی است.

این بازیگر و کارگردان کشورمان تجربه بازی در چند سریال نمایش خانگی را در کارنامه هنری اش دارد که در آنها دیده شد. در ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر به برخی از نقش های ماندگار مهدی کوشکی اشاره میکنیم.

 

مهدی کوشکی

بازی مهدی کوشکی در سریال دل

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی سال 98 در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و مهدی کوشکی یکی از بازیگرانی است که در این سریال ایفای نقش کرد.

مهدی کوشکی در این سریال ایفاگر نقش مهران عاشق رستا و خواستگار سابق او است که در شب عروسی رستا پیدایش شد و با گم شدن رستا و بهم خوردن ماجرای ازدواجش داستان های پر فراز و نشیبی در این سریال رقم خورد.

این بازیگر کشورمان در سریال دل بازی قابل قبولی را در کنار هنرمندانی چون حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، سعید راد، نسرین مقانلو و دیگر بازیگران این سریال ارائه داد.

بازیگران لانتوری

بازی مهدی کوشکی در سریال کرگدن

کرگدن سریالی در نمایش خانگی است که به کارگردانی کیارش اسدی زاده سال 98 ساخته شد و در 26 قسمت در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

مهدی کوشکی یکی از بازیگرانی بود که در این سریال به ایفای نقش پرداخت و در نقش کوروش همسر دوم گیتی مقابل دوربین رفت و با بازیگرانی چون مصطفی زمانی، سارا بهرامی، هدی زین العابدین، بانیپال شومون، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، الهام کردا و... همبازی بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها