گزارش‌ ای اف سی از تغییر و تحولات در ذوب آهن

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر و تحولات در ۸ نماینده غرب آسیا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹، از جمله ذوب آهن اصفهان را مورد بررسی قرار داد.‌

گزارش‌ ای اف سی از تغییر و تحولات در ذوب آهن

ای اف سی نوشت: پیش از آغاز مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باشگاه‌های سراسر قاره مشغول تقویت تیم‌های خود و تعیین سرمربیان جدید هستند.

در حالی که تابستان گرم در غرب آسیا رو به پایان می‌رود، شاهد فصل داغی در بازار نقل و انتقالات نیز بوده ایم. هشت تیم از کشور‌های عربستان سعودی، امارات متحده عربی، جمهوری اسلامی ایران و قطر که خود را برای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در ماه اوت آماده می‌کنند، خود را با خرید‌های هیجان انگیزی تقویت کرده اند.

این گزارش در ادامه به بررسی ورودی و خروجی‌های هشت تیم ذوب آهن، السد، الدحیل، الهلال، الاهلی، النصر، الوحده و الاتحاد پرداخته است.

در گزارش سایت‌ ای اف سی درباره ذوب آهن آمده است: ذوب آهن تنها تیم ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان کلیدی را تابستان از دست داده است. دروازه بان محمد رشید مظاهری به تراکتورسازی پیوست و ذوب آهن، یوسف بهزادی، گلر سابق پدیده را جایگزین او کرد.

کریستین اوساگونا مهاجم ذوب این تیم را به مقصد چجو یونایتد در لیگ کره ترک کرد و در حالی که یک بازیکن نیجریه‌ای رفت، دو نیجریه‌ای به این تیم پیوستند. تیم مستقر در فولادشهر «ابیابویی بکر» مدافع القادسیه و «ماکائولی کریسانتوس» مهاجم ۲۸ ساله را از تیم دسته سوم کانکوئنزه اسپانیایی به خدمت گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها