هیچ‌کس نمی‌تواند سر او کلاه بگذارد

شرفی: دایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است

استفاده از مربی ایرانی به مراتب بهتر است، چون مربی ایرانی از بازیکنان و شرایط تیم ملی شناخت کافی دارد.

شرفی: دایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است

بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از علی دایی به‌عنوان بهترین گزینه برای هدایت این تیم یاد کرد.

اصغر شرفی در مورد سلب اعتماد کمیته فنی فدراسیون فوتبال از دراگان اسکوچیچ و معلق شدن وضعیت او در تیم ملی اظهار داشت: فوتبال ما همیشه با این مشکلات و بحران‌ها روبه‌روست و حالا شرایط تیم ملی و نیمکت این تیم تبدیل به یک بهشت برای مربیان دیگر خواهد شد، چون خیلی‌ها دوست دارند روی نیمکت تیم‌های ملی در جام جهانی حضور داشته باشند. الان هم وضعیت تیم ملی طوری است که اگر یک مربی هدایتش را بر عهده بگیرد و در جام جهانی نتیجه نگیرد، این موضوع را بیان می‌کند که زمان کافی را در اختیار نداشته است.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود قرار است یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، تصریح کرد: استفاده از مربی ایرانی به مراتب بهتر است، چون مربی ایرانی از بازیکنان و شرایط تیم ملی شناخت کافی دارد، ولی این موضوع برای مربی خارجی صدق نمی‌کند. ما باید دنبال کسی برویم که در این شرایط حساس شخصیت بزرگی داشته باشد و فکر می‌کنم علی دایی بهترین گزینه است، خصوصاً در وضعیت موجود که شاهد برخی اختلاف‌ها در تیم ملی هستیم.

شرفی در خاتمه خاطر نشان کرد: من درباره شرایط فعلی صحبت می‌کنم که چهار ماه تا جام جهانی باقی مانده است و فقط می‌توانیم یک اردو برگزار کنیم. اگر قرار است مربی ایرانی بیاوریم دایی بهترین گزینه است. او نقطه ضعفی ندارد که دیگران از آن استفاده کنند و هیچ‌کس هم نمی‌تواند سرش کلاه بگذارد. دایی در جهان شناخته شده است و با توجه به شخصیتی که دارد می‌تواند شرایط رختکن تیم ملی را عوض کند. از طرفی می‌توانند سه نفر خبره هم کنار دایی بگذارند تا به او مشورت بدهند، کاری که فصل قبل استقلال با فرهاد مجیدی انجام داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها