توضیحات مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال درباره خط خوردن ۵ ملی‌پوش استقلال

وی در مورد بازی تدارکاتی تیم ملی با اروگوئه گفت: توافقاتی حاصل شده، ولی تا این لحظه قراردادی بین ایران و اروگوئه امضا نشده است.

 توضیحات مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال درباره خط خوردن ۵ ملی‌پوش استقلال

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان درباره خط خوردن پنج بازیکن ملی‌پوش تیم استقلال از اردوی پیش روی این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد جماعت درباره خط خوردن پنج بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال از اردوی تیم ملی اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در بازی استقلال - نفت مسجدسلیمان افتاد، فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی به این جمع‌بندی رسیدند که پنج بازیکن استقلال که در ترکیب این تیم قرار گرفته بودند از فهرست دعوت‌شدگان کنار رفته و نفرات جدید دعوت شوند.

وی در ادامه افزود: اردوی اخیر تیم ملی در زمان فیفادی برگزار می‌شود و باشگاه‌ها براساس قوانین فیفا موظف هستند بازیکنان‌شان را برای حضور در اردو یا بازی‌های تدارکاتی در اختیار تیم ملی قرار دهند، ولی متأسفانه با وجود آغوش باز تیم ملی و فدراسیون برای همکاری با باشگاه استقلال به واسطه وضعیت خاص و احترامی که تیم ملی به شادی هواداران استقلال گذاشت، همکاری لازم را انجام ندادند و باعث شدند برخلاف وعده و قول‌ و قرارها کادر فنی تیم ملی و فدراسیون تصمیمی را که دوست نداشتند، اجرا کردند.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اظهارنظر استقلالی‌ها مبنی بر اینکه با سرمربی تیم ملی هماهنگی لازم صورت گرفته بود، گفت: اگر هماهنگی صورت گرفته بود پنج بازیکن جدید به جای آنها دعوت نمی‌شدند. روند مذاکرات از شنبه آغاز شد و فدراسیون و کادر فنی تیم ملی مایل بودند در این وضعیت ویژه کنار هواداران استقلال باشند و شیرینی قهرمانی‌شان را حفظ کنند. چندین جلسه و رایزنی با مسئولان استقلال داشتیم که چگونه این وضعیت را پشت سر بگذاریم، اما متأسفانه رفتاری از سوی باشگاه استقلال صورت گرفت که عهدشکنی بود و برای حفظ احترام و کیان تیم ملی تصمیم دیگری گرفته شد.

جماعت در مورد اینکه آیا بازیکنان ملی‌پوش استقلال در اردوی بعدی حضور خواهند داشت یا نه، گفت: از اردوی بعدی تیم ملی خبر ندارم و سرمربی تیم ملی باید نظر بدهد.

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه سازمان لیگ نباید اجازه برگزاری بازی را می‌داد و چرا باید ملی‌پوشان استقلال تاوان بدهند، گفت: طبق صحبت‌هایی که کادر فنی تیم ملی با مسئولان کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ داشت از آنها خواسته بودند که آخرین بازی لیگ برتر سه روز مانده به فیفادی باشد. ما از نظم و انضباط تیم ملی را پاسداری می‌کنیم و صلاح آن را می‌خواهیم. با احترامی که برای هواداران قائل هستیم، اما هر کسی که قصور کند، باید پاسخگو باشد. باید از سازمان لیگ موضوع را پیگیری کنید که چرا با وجود تأکید کادر فنی تیم ملی بازی‌ها را برگزار کردند.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه چه زمانی تیم ملی به قطر سفر خواهد کرد، یادآور شد: بر مبنای روند اجرایی، قرار بود ویزاها عصر روز گذشته برسد. برای ساعت شش بامداد امروز، هماهنگی‌ها شامل پرواز و کمپ تیم ملی در قطر صورت گرفته بود، اما متأسفانه ویزای اعضای تیم صادر نشد. از نظر پشتیبانی مشکلی برای سفر به قطر نداریم و منتظر صدور ویزها هستیم.

جماعت در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه ویزای قطر فرودگاهی صادر می‌شود و به نظر می‌رسد مشکل اصلی بحث‌های مالی است، گفت: ویزای قطر فرودگاهی نیست و اگر فرودگاهی باشد به درخواست افرادی که اعزام کرده‌ایم، باید کُد بدهند. تمام کارهای پشتیبانی شامل پرواز و کمپ تیم ملی در قطر انجام شده است و هر وقت ویزاها برسد با کاروان 50 نفره که شامل 25 بازیکن و 25 همراه است به این کشور سفر می‌کنیم.

وی در مورد بازی تدارکاتی تیم ملی با اروگوئه گفت: توافقاتی حاصل شده، ولی تا این لحظه قراردادی بین ایران و اروگوئه امضا نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها