نوازی: به جای اینکه به فکر صعود از مرحله گروهی باشیم باید سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم!

من هیچ وقت درخواستی نداشته‌ام، ولی کسانی که در فدراسیون هستند و خیلی از دوستانه دیگر همه تلاش می‌کنند که در ویترین جام جهانی دیده شوند.

نوازی: به جای اینکه به فکر صعود از مرحله گروهی باشیم باید سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم!

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از اینکه به جای برنامه‌ریزی برای راهیابی به مرحله دوم جام جهانی دنبال انتخاب سرمربی برای تیم ملی هستیم، انتقاد کرد.

 محمد نوازی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال آلومینیوم اظهار داشت: در حال حاضر در مرحله دوم اردوی‌مان هستیم. ما تمرینات‌مان را در اراک شروع کردیم و از پنجشنبه گذشته در اینجا حضور داریم و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم. بازیکنان ما فشار زیادی را تحمل کردند و دیروز هم یک بازی کوچک با تیم امید پرسپولیس داشتیم و همین که بازیکنان ما در این بدنسازی سالم از بازی بیرون آمدند، جای شکر دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که «از نقل‌وانتقالات آلومینیوم راضی هستید؟»، گفت: نقل‌وانتقالات یک چیز کلی است که در همه باشگاه‌ها وجود دارد و ما نمی‌توانیم کسی را به زور نگه داریم و یا به زور از تیم خارج کنیم. این طبیعت فوتبال است و آن چیزی که مسئولان باشگاه به آن اهمیت می‌دهند این بود که ما بیشتر جوانگرایی داشته باشیم. فکر می‌کنم از سال گذشته هم شرایط بهتری پیدا کردیم و باید منتظر سوت بازی‌ها باشیم تا عملکردمان را در مسابقات نشان دهیم. شرایط خوبی داریم و همه بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره جذب بازیکن خارجی تصریح کرد: درباره بازیکن خارجی هم رحمتی تصمیم‌گیرنده است. ما در دو پست هنوز نیاز به بازیکن داریم و اگر رحمتی صلاح بداند بازیکن خارجی هم می‌گیریم.

نوازی در پاسخ به این پرسش که جایگزینی برای بازیکنانی که از آلومینیوم جدا شدند، به تیم اضافه شده‌اند، خاطرنشان کرد: ما نسبت به نیاز و اهدافی که داشتیم بازیکن گرفتیم و در مسابقات فصل آینده همه چیز برای ما مشخص می‌شود. برای تمام بازیکنانی هم که از آلومینیوم جدا شدند آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سؤال که «با توجه به برگزاری بازی‌های لیگ در فاصله چهار پنج روز تیم‌های ما آمادگی این شرایط را دارند؟»، تصریح کرد: متأسفانه من فکر می‌کنم یک مقدار برنامه‌ریزی با مشکل مواجه شده است و باید طوری برنامه‌ریزی کنیم به خاطر جام جهانی هر چهار پنج روز یک بار بازی کنیم و این شرایط برای همه تیم‌ها هست.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم در واکنش به طرح این موضوع که برکناری اسکوچیچ درست بوده است، یادآور شد: متأسفانه کار درستی نبود. ما همیشه در هر دوره جام جهانی خیلی زمان‌ها با اما و اگر صعود کردیم، ولی این دوره به راحتی به جام جهانی رسیدیم. اگر قرار بود سرمربی تیم ملی عوض شود باید قبل از مسابقات مقدماتی چنین تصمیمی گرفته می‌شد، ولی الان خیلی راحت و بدون دغدغه صعود کردیم و کسانی که الان درباره تیم ملی صحبت می‌کنند دنبال منافع شخصی خودشان هستند. متأسفانه بی‌برنامگی که در مدیریت فوتبال ماست، به ما ضربه زده است. در حالی الان باید دنبال مربی باشیم که هیچ مربی وجود ندارد تا جایگزین کنیم. هر مربی چه ایرانی و چه خارجی الان نمی‌تواند کاری انجام دهد. ما باید دنبال این باشیم که در جام جهانی از مرحله گروهی صعود کنیم و نباید الان شرایط به گونه‌ای باشد که به فکر انتخاب سرمربی باشیم.

نوازی ادامه داد: این مسائل اصلاً به بازیکنان تیم ملی مربوط نمی‌شود. بازیکن وظیفه‌اش این است که تمرین و بازی کند. متأسفانه بعضی از دوستان بی‌جهت دخالت می‌کنند و این باعث می‌شود که بازیکنان تیم ملی هم دخالت کنند. ما این شرایط را در هیچ کجای دنیا نمی‌بینیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به آینده تیم ملی در جام جهانی امیدوار است، گفت: ما همیشه امیدوار هستیم، به خاطر اینکه زحمت کشیده شده تا تیم ملی به جام جهانی برود و آنجا ویترینی است که باید فوتبال خودمان را به رخ حریفان بکشیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره این موضوع که یکسری از پیشکسوتان موضع شدیدی علیه کی‌روش گرفتند، خاطرنشان کرد: من هیچ وقت درخواستی نداشته‌ام، ولی کسانی که در فدراسیون هستند و خیلی از دوستانه دیگر همه تلاش می‌کنند که در ویترین جام جهانی دیده شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها