کی‌روش به نیمکت تیم ملی مصر بازمی‌گردد؟

بر اساس ادعای سرمربی پیشین الزمالک؛ کارلوس کی‌روش به احتمال ۹۰ درصد دوباره سرمربی تیم ملی مصر خواهد شد.

کی‌روش به نیمکت تیم ملی مصر بازمی‌گردد؟

اتحادیه فوتبال مصر پس از ناکامی تیم ملی این کشور در راهیابی به جام جهانی 2022 قطر، کارلوس کی‌روش را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کرد و ایهاب جلال را جانشین او کرد اما با عملکرد ضعیف این مربی مصری که از زمان روی کار آمدنش دو شکست و یک پیروزی را با مصر به ثبت رسانده، شایعه اخراج او قوت گرفته است. حالا برخی رسانه‌های مصری از احتمال بازگشت کی‌روش به روی نیمکت مربیگری تیم ملی مصر خبر می‌دهند.

أحمد حسام ملقب به میدو سرمربی پیشین الزمالک مصر در گفت‌وگو با برنامه «رمونتادا» از شبکه تلویزیونی «المحور» مصر گفت: حازم امام (عضو هیئت مدیره اتحادیه فوتبال مصر) با کارلوس کی‌روش تماس گرفته و به احتمال 90 درصد به نیمکت تیم ملی مصر بازخواهد گشت. قرار است این مربی پرتغالی به حازم امام پاسخ دهد و اگر او این پیشنهاد را نپذیرد، اتحادیه فوتبال مصر گزینه خارجی دیگری که مربی بزرگی است را در نظر دارد.

تیم ملی مصر در مدت 6 ماهی که کی‌روش هدایتش را بر عهده داشت به مقام نایب قهرمانی جام ملت‌های آفریقا 2021 و رتبه چهارمی جام اعراب فیفا 2021 دست یافت. مصری‌ها همچنین به مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آفریقا رسیدند که در این مرحله با شکست برابر سنگال، نتوانستند دومین حضور متوالی خود در معتبرترین تورنمنت فوتبالی جهان را تجربه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها