همه چیز را به هم گفتیم

ساپینتو: روحیه و رفتار بازیکنان استقلال در اولین تمرین خوب بود

این هفته مسابقه درون تیمی خواهیم داشت و همانطور که گفتم برای روز اول همه چیز خوب بود.

ساپینتو: روحیه و رفتار بازیکنان استقلال در اولین تمرین خوب بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال از روحیه و رفتار بازیکنان تیمش و همچنین فضای اولین تمرین آبی‌پوشان برای حضور در لیگ بیست‌ودوم ابراز رضایت کرد.

ریکاردو ساپینتو پس از اولین تمرین استقلال گفت: دیروز اولین جلسه تمرینی ما بود و در حال شناخت بازیکنان هستم. پیش از تمرین مکالمه خوبی با بازیکنان داشتم. چند نکته مهم را در این گفت‌وگو برای ارتباط‌های بعدی مشخص کردیم. 

وی افزود: با بازیکنان صحبت کردم و هر آنچه از آنها می‌خواهم را توضیح دادم. چیزی که از آنها انتظار دارم و چیزی که آنها از من انتظار دارند را گفتیم تا بتوانیم روح خانوادگی و اتحاد را برای مسابقات حفظ کنیم. بازیکنان به خوبی این موضوع را متوجه شدند و سعی می‌کنند مسائلی که گفتم را اجرا کنند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: پیش از این کار را شروع کرده بودم تا روی بازیکنان شناخت پیدا کنم، ضمن اینکه یکسری بازیکن جدید اضافه شده‌اند و بازیکنانی که قرضی به تیم‌های دیگر رفته بودند، بازگشته‌اند. ابن هفته اول تمرینات ما است و سعی می‌کنیم همدیگر را خوب بشناسیم. بازیکنان را زیر نظر دارم و آنها سعی می‌کنند از نظر فیزیکی آماده شوند. این هفته تست آمادگی جسمانی از بازیکنان خواهیم داشت برای اینکه ظرفیت و پتانسیل آنها را ببینیم.‌

ساپینتو گفت: این هفته مسابقه درون تیمی خواهیم داشت و همانطور که گفتم برای روز اول همه چیز خوب بود. روحیه و رفتار بازیکنان و همینطور فضای تمرین خوب بود. نکات مثبتی  در آنها در حرکت پا به توپ و بدون توپ دیدم و این همان چیزی است که می‌خواهم که در واقع اول یاد بگیرند و قدم به قدم به آن چیزی که می‌خواهم نزدیک شویم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها