کی‌روش‌به تیم‌ ملی ایران برمی‌گردد؟

این جلسه سه روز پیش برگزار شد که تعدادی از اعضای کمیته فنی نیز از عملکرد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی انتقاد کرده‌اند.

کی‌روش‌به تیم‌ ملی ایران برمی‌گردد؟

بحث تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همواره وجود داشته است. دراگان اسکوچیچ که در روزهای بحرانی و خطر حذف از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی روی نیمکت تیم ملی نشست، توانست ایران را بی دغدغه به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی رسانده و آنجا نیز با اقتدار بلیت حضور در قطر را رزرو کند.

اما در تمام این مدت، همواره شایعه جدایی و تغییر روی نیمکت تیم ملی به گوش می رسید. با وجود کسب نتایج درخشان، اما اسکو سایه جانشینان نامداری را روی سر خود احساس می کرد تا اینکه این روزها اخبار و شایعات متعددی درباره احتمال جدایی سرمربی کروات به گوش می رسد.

از کارلوس کی روش به عنوان جدی ترین گزینه احتمالی به عنوان جانشین اسکوچیچ نام برده می شود هر چند اخبار ضد و نقیضی از احتمال نشستن یک سرمربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی شنیده می شود.

اعضای کمیته فنی شامل اصغر مدیرروستا، مرتضی محصص، میرشاد ماجدی، نادر عزت اللهی و ... در نشستی در وزارت ورزش حاضر شده و از آن‌ها درباره تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نظرخواهی شده است.

موضوع جلسه البته درخصوص حمایت از تیم ملی بوده اما پس از شروع صحبت ها، بحث به مسئله تغییر سرمربی تیم ملی و همچنین نظرات وزارت ورزش و نهادهای بالاتر مبنی بر حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران تغییر یافته است.

نکته جالب اینکه درباره یک سرمربی ایرانی هم صحبت مفصلی صورت گرفته و شاید در صورت تغییر دراگان اسکوچیچ، سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی باشد.

این جلسه سه روز پیش برگزار شد که تعدادی از اعضای کمیته فنی نیز از عملکرد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی انتقاد کرده‌اند. در این جلسه، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون نیز حضور داشت و شنونده انتقادات اعضای کمیته فنی بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها