آنالیزور ۲۵ ساله‌ای که هیچ رزومه‌ای از او در دسترس نیست!

آنالیزور جوان و ۲۵ ساله که رزومه ویژه‌ای از او در دسترس نیست و ساپینتو حالا او را به تهران آورده.

آنالیزور ۲۵ ساله‌ای که هیچ رزومه‌ای از او در دسترس نیست!

انتظارات هواداران استقلال برای بازگشت سرمربی پرتغالی‌شان به تهران به پایان رسید و سرمربی پرتغالی بعد از ۱۲ روز مجددا به ایران سفر کرد تا رسما کار خود را در استقلال آغاز کند. ساپینتو در بازگشت دوباره‌اش همراه خود ۳ دستیار پرتغالی آورده تا کادرفنی استقلال برای آغاز تمرینات تکمیل باشد.

روی موتا مطابق انتظارات دستیار اول ساپینتو و تمرین‌دهنده آبی‌ها برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود. موتا ۴۳ ساله همواره در کسوت دستیار در کنار سا پینتو بوده و در تیم‌هایی چون الفتح، آترومیتوس یونان، استاندارد لیژ بلژیک، لژیا ورشو، براگا، واسکوداگاما، غازی آنتپ و مورینسه همراه این سرمربی پرتغالی بوده است.

پائولو میگوئل دوس سانتوس قرار است در نقش جانشین بهزاد نوشادی به عنوان مربی بدنساز برای استقلال در فصل جدید فعالیت کند. او سابقه حضور در فوتبال آسیا را با مربیگری در تیم التعاون عربستان دارد و همچنین او در تیم بوایشتای پرتغال هم سابقه مربیگری دارد و حالا چالش حضور در استقلال را پذیرفته و ماموریت دشواری برای آماده‌سازی آبی‌پوشان برای فصل جدید دارد.

دستیار جوان سرمربی پرتغالی استقلال، ژائو آبرئو است. آنالیزور جوان و ۲۵ ساله که رزومه ویژه‌ای از او در دسترس نیست و ساپینتو حالا او را به تهران آورده تا در مسئولیتی مهم، رقبای استقلال را در فصل جدید آنالیز کند و اطلاعات لازم را در اختیار سرمربی پرتغالی آبی‌ها قرار دهد.

بهزاد غلامپور مطابق گمانه‌زنی‌ها در استقلال ماندنی است و به نظر می‌رسد که سا پینتو برنامه‌ای برای تغییر مربی دروازه‌بانان تیمش ندارد تا غلامپور بعد از کسب تجربه همکاری با استراماچونی و سپس فرهاد مجیدی، حالا در کسوت مربی دروازه‌بانان استقلال در کادرفنی ریکاردو ساپینتو حضور داشته باشد. مدیران استقلال در تلاش برای انتخاب یک مربی ایرانی دیگر برای حضور در کادرفنی هستند. آن‌ها احتمالاً بعد از جلسه‌ای که با ریکاردو سا پینتو برگزار می‌کنند، تکلیف انتخاب دستیار ایرانی این سرمربی پرتغالی را روشن خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها