رقم قرارداد خرید جدید پرسپولیس مشخص شد

گئورگی گولسیانی نیز با توجه به سابقه بازی در پست هافبک دفاعی، مدافعی است که زیر توپ نمی‌زند.

رقم قرارداد خرید جدید پرسپولیس مشخص شد

ولسیانی مدافع گرجستانی که سابقه حضور در تیم‌های ذوب آهن، نساجی و سپاهان را در کارنامه دارد ابتدا درخواست ۴۵۰ هزاردلاری از باشگاه پرسپولیس داشته است.این درحالی بود که بنابرادعای رسانه‌های اصفهانی نزدیک به سپاهان او فصل گذشته با رقم ۲۰۰ هزار دلار برای این تیم بازی کرده است! یکی از دلایل طولانی شدن مذاکرات باشگاه پرسپولیس با او هم همین رقم بالای درخواستی این مدافع بوده است. مذاکرات اما به دلیل تمایل خود گولسیانی برای عقد قرارداد با باشگاه پرطرفدار پرسپولیس متوقف نشد و ادامه پیدا کرد. در نهایت این بازیکن مبلغ ۱۵۰ هزار دلار به پرسپولیسی‌ها تخفیف داد و راضی شد با رقم ۳۰۰ هزار دلار با این تیم قرارداد امضا کند. البته این قرارداد دو ساله است و در سال دوم ۲۰ درصد به آن اضافه خواهد شد.

شاید جالب باشد بدانید یکی از دلایل اصرار یحیی گل محمدی به خرید گئورگی گولسیانی، توانایی او در امر بازیسازی است. سرمربی پرسپولیس دوست دارد تیمش بالا بازی کند و برهمین اساس به مدافعانی نیاز دارد که زیر توپ نزنند. در فوتبال امروز مدافعان میانی مدرن به دنبال شروع حملات با بازیسازی و شکستن پرس هستند. تعویض بازی یا پاس‌های طولانی تر نیز بخش مهمی از بازی مدافع میانی مدرن فوتبال است. پاس‌های مورب به سمت وینگر کناری یا پاس‌های مستقیم‌تر با هدف دویدن از پشت، ارزش زیادی دارند.

گئورگی گولسیانی نیز با توجه به سابقه بازی در پست هافبک دفاعی، مدافعی است که زیر توپ نمی‌زند و در بازیسازی تبحر دارد. گفته می‌شود یحیی گل محمدی به فکر استفاده از زوج گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی در مرکز خط دفاعی تیمش برای فصل آینده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها