کوچک‌زاده: مشکل مالکیتی نساجی تا دو روز آینده حل می‌شود

مدیر تیم نساجی گفت: با تماس با استاندار بلاتکلیفی وضعیت مالکیت باشگاه نساجی در آستانه رفع شدن قرار دارد و تا یکی دو روز دیگر این موضوع حل خواهد شد.

کوچک‌زاده: مشکل مالکیتی نساجی تا دو روز آینده حل می‌شود

به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، فرهاد کوچک‌زاده مدیر تیم نساجی اظهار داشت: طی تماسی که  با استاندار محترم داشتم، خدا را شکر بلاتکلیفی وضعیت مالکیت باشگاه نساجی در آستانه رفع شدن قرار دارد و طبق قولی که جناب حسین‌زادگان داد‌ه‌اند، نهایتاً تا یکی دو روز آینده همه نگرانی‌ها و اضطراب‌های هواداران خاتمه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه طی بیش از یک ماه اخیر تمام تلاش‌مان را کردیم تا آبرو و اعتبار نساجی حفظ شود، افزود: هواداران خاطرشان بابت تیم جمع باشد و اطمینان داشته باشند که نساجی قدرتمندانه لیگ را آغاز خواهد کرد.

مدیر تیم نساجی مازندران با عنوان اینکه هر اتفاقی که در ادامه بیفتد، بدون شک خیر خواهد بود و نساجی محکم و استوار به راه خود ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: باید تشکر ویژه داشته باشم از کادر فنی و بازیکنان عزیزمان که الحق والانصاف با جان و دل، در این روزهای سخت با ما همراه و صبور بودند و خود را به مرز آمادگی رساندند.

کوچک‌زاده بیان کرد: با اطمینانی که نسبت به رفع شدن مشکلات پیدا کردیم، به‌همین منظور روند تمرینات نساجی از سر گرفته خواهد شد و  امروز تمرین تیم راس ساعت ۱۸ در کمپ ورزشی راه‌آهن تهران برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: طی تماس و هماهنگی با مدیران تیم پرسپولیس و سپاهان، هفته آینده دیدارهایی تدارکاتی با این دو تیم خواهیم داشت که زمان و محل برگزاری این دو دیدار متعاقباً اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها