سولسشایر: باید در زدن ضربات آخر پیشرفت کنیم/ بایی حدود ۵ ماه دور از میادین خواهد بود

سرمربی نروژی شیاطین سرخ معتقد است خط دفاعی تیمش مستحکم‌تر شده اما مهاجمانش باید در خط حمله دقت بیشتری در زدن ضربات آخر داشته باشند.

سولسشایر: باید در زدن ضربات آخر پیشرفت کنیم/ بایی حدود ۵ ماه دور از میادین خواهد بود

اولگنار سولسشایر در پی برتری یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل کریستیانسوند نروژ در دیداری دوستانه گفت: از این بازی در زادگاهم لذت بردم. کریستیانسوند خیلی خوب دفاع کرد و واقعاً نمی‌توانستیم خط دفاعی آنها را بشکنیم. دروازه‌بان و سه مدافع کریستیانسوند واقعاً عالی بودند.

وی همچنین در خصوص گلی که خوان ماتا در دقیقه 2+90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اظهار داشت: گل خیلی خوبی بود، هر چند نیمه دوم هر دو تیم تغییرات زیادی در ترکیب‌شان به وجود آوردند و ساختار بازی دستخوش تغییر شد. پاس پوگبا در آن صحنه فوق‌العاده بود و ماتا هم روی حرکت خوبش موفق شد پنالتی بگیرد. به هر حال بابت این پیروزی خوشحالیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین در تمجید از پسر  19 ساله‌اش که با وردوش به زمین در دقیقه 85 اولین بازی حرفه‌اش را برای کریستیانسوند انجام داد، تصریح کرد: نواح اولین بازی‌اش را مقابل 28 هزار تماشاگر انجام داد، اتفاقی که برای هر فوتبالیست نروژی رخ نمی‌دهد. الیاح، دیگر پسرم هم که کنار من روی نیمکت بود و لذت برد. بازیکنان کریستیانسوند هم بعد از بازی در رختکن ما بودند و لباس‌های‌شان را با بازیکنان ما عوض کردند و عکس یادگاری گرفتند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها