واکنش مدیر ایرانی شارلوا به توهین‌های هواداران

مهدی بیات، مدیرعامل ایرانی شارلوای بلژیک به شعارهای تحقیرآمیز هواداران این تیم که روی بنری درج شده بودند واکنش نشان داد.

واکنش مدیر ایرانی شارلوا به توهین‌های هواداران

روزنامه LESOIR بلژیک که به زبان فرانسوی در شمال این کشور منتشر می‌شود نوشت: تیم شارلوا فصل 2020 - 2019 ژوپیلر لیگ بلژیک را با شکست خانگی یک بر صفر برابر تیم خنت آغاز کرد. چیزی که بیشتر هر چیز توجه مهدی بیات را جلب می‌کرد بنرهای هواداران عصبانی تیم شارلوا بود که روی آن کلمه‌های دروغگو، کمدین و سیگاری درج شده بودند!

مهدی بیات، مدیرعامل ایرانی شارلوا که تیمش در فصل جاری 3 بازیکن فوتبال کشورمان شامل علی قلی‌زاده، امید نورافکن و یونس دلفی را در اختیار دارد در این رابطه گفت: می‌توانستم نصب این بنرها را در ورزشگاه ممنوع کنم اما نکردم. اگر هواداران چنین احساسی درباره من دارند این گناه من است. این بدین معنی است که به هواداران اطلاعات کافی درباره سیاست‌هایی که در تیم شارلوا می‌خواهیم عملی کنیم، نداده‌ایم. پس از 7 سال خدمت وفادارانه و ترازنامه مالی خوب توانستم حداقل اعتبار را کسب کنم و انتظار هواداران نیز از تیم شارلوا اکنون بیشتر است. نمی‌دانم  چرا راضی نیستند و شاید استراتژی‌ای که می‌خواهم آزمایش کنم را درک نمی‌کنند. مشکل زیادی با درک این که از چه چیزی انتقاد می‌کنند، دارم. مهمترین مسئله، تیم شارلوا است که در زمین بازی می‌کند. می‌خواهم در آرامش کار کنم و پایان فصل همه چیز را ارزیابی خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها