پین با استقلال تمدید می‌کند؟

حتی احتمال سفر پیرمرد ایتالیایی به امارات برای همکاری دوباره با فرهاد مجیدی نیز وجود دارد.

پین با استقلال تمدید می‌کند؟

پس از جدایی مجیدی از جمع آبی های پایتخت، اکنون مهمترین سوال درخصوص نیمکت قهرمان لیگ، آینده گابریل پین دستیار ایتالیایی فرهاد است که قراردادش با استقلال به پایان رسیده و طبیعتا تا زمانیکه نام سرمربی جدید این تیم مشخص نشود، با پین هم جهت ادامه همکاری مذاکره ای نخواهد شد.

این روزها تمام تمرکز مدیران استقلال روی انتخاب سرمربی جدید این تیم است. مذاکرات با جواد نکونام در جریان است و گفته می شود او گزینه نخست آجورلو برای نشستن روی نیمکت آبی های پایتخت بوده و حتی مذاکرات طرفین نیز مثبت پیش رفته است.

در روزهایی که اولویت آجورلو انتخاب جانشین فرهاد است، گابریل پین نیز با پیشنهاداتی از چند تیم روبرو شده است. شایعه پیوستن مربی ایتالیایی به پرسپولیس از آن دست اخبار جالب نقل و انتقالاتی است که در این چند روز هرگز از سوی سرخپوشان تکذیب نشده است.

اخباری از باشگاه استقلال به گوش می رسد که آنها به نکونام پیشنهاد کرده اند پس از قبول هدایت آبی ها، از گابریل پین نیز در کادرفنی تیمش استفاده کند. با این حال، سپاهان نیز بی میل نیست تا برای تقویت کادرفنی خود از پین در کنار نویدکیا استفاده کند.

حتی احتمال سفر پیرمرد ایتالیایی به امارات برای همکاری دوباره با فرهاد مجیدی نیز وجود دارد ولی تمامی این مباحث گمانه زنی رسانه ای است و تا این لحظه مقصد بعدی پین مشخص نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها