کابوس بزرگ پرسپولیسی‌ها در دربی 90

در این روزهای پرهیاهوی استقلال، تمامی چشم‌ها به ساق‌های پسری دوخته شده است، که نشان داده می‌تواند یک کابوس بزرگ برای رقبا باشد.


کابوس بزرگ پرسپولیسی‌ها در دربی 90

مهدی قائدی 20 ساله، بدون در نظر گرفتن سنی که اکنون در آن قرار دارد، تجربه‌ای بسیار بزرگ را از فوتبال ایران و همچنین دربی پایتخت دارد، ستاره‌ای که در بسیاری از مواقع به بهترین شکل ممکن توانسته به یاری تیمش بشتابد و سرنوشت‌ساز کوچک آبی‌ها لقب بگیرد! پسربچه‌ای که خیلی زود توانست پله‌های ترقی را پشت‌سر بگذارد و تبدیل به مردی شود که وارث پیراهن بزرگ، مهاجمی تاریخی، همچون حسن روشن باشد.

 

مهدی قائدی
 

 

اکنون زمان رقم زدن تفاوت‌هاست، قائدی جوان و با انگیزه که حسابی از سوی استراماچونی نیز حمایت می‌شود و باشگاه استقلال هزینه‌های فراوانی را چه به لحاظ مادی چه معنوی متحمل شده، می‌تواند همان کابوسی باشد که استقلالی‌ها مدت‌هاست در انتظار رخ دادنش، به گام‌های او خیره شده‌اند، مردی که می‌تواند حتی استراماچونی را نیز از بحرانی که ممکن است پس از دربی گریبان‌گیرش شود را هم نجات بدهد و نام خود را در تاریخ دربی‌ها جاودانه نماید.

 

مهدی قائدی
 

در روزی که شیخ دیاباته دیگر تمامی توپ‌های خط حمله را از آن خود نخواهد کرد، قائدی به عنوان وینگر تکنیکی و سرعتی استقلال، فرصت‌های فراوانی را خواهد داشت تا دوئل‌های بزرگی را با شجاع و علیرضا بیرانوند رقم بزند و روزی فراموش نشدنی را در اوج بدگمانی‌ها و اضطراب‌ها بسازد؛ تمرینات سرسختانۀ او در کمپ استقلال و تمرکز بالای این ساعات پسر بوشهری آبی‌ها نشانه‌ای است که باید پرسپولیس احتمالاً از آن هراس داشته باشد! چرا که مرد شمارۀ 10 نقشه‌های پلیدی را برای ویران کردن قلب پرسپولیس در سر دارد!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها