درخشان: باخت به ترکمنستان زنگ هشداری برای فوتبال کشور است

آنچه برای ما مهم است اینکه خودمان در لیگ یک بمانیم.

درخشان: باخت به ترکمنستان زنگ هشداری برای فوتبال کشور است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اشتباه عجیب کمک‌داور باعث شد که هفته گذشته به رایکا ببازیم و کارمان برای بقا به روز آخر کشیده شود.

حمید درخشان در مورد وضعیت تیم سایپا برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: در دیدار هفته گذشته با رایکا کمک داور مسابقه با اشتباه عجیبش باعث شکست سایپا شد. او نمونه یک کمک داور بی‌لیاقت بود. هنوز برایم جای سوال دارد که چگونه او با 25 متر فاصله با خط دروازه تشخیص داد که توپ رایکا از خط عبور کرده  و گل شده است؟! شاید چشمان این کمک داور لنز و دوربین داشته که چنین تشخیصی دارد. در حالی که فیلم بازی را نشان دادیم و مشخص شد که توپ از خط عبور نکرده است.

وی افزود: 3 امتیاز حساس را با اشتباه کمک داور از دست دادیم، امیدوارم در هفته پایانی لیگ یک، داوران خوبی برای ما انتخاب شوند و شاهد اشتباه‌های عجیب داوران در لیگ نباشیم. شرایط تیم سایپا هفته به هفته از نظر فنی پیشرفت کرد و من از بازیکنان بسیار راضی هستم. تیم ما مقابل تیم صدرنشین جدول فقط سه کرنر به حریف داد و یک بر صفر هم از حریف پیش بودیم. در بازی با شاهین شهرداری بوشهر هم با اشتباه فاحش داور برنده نشدیم. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا درمورد اینکه چقدر ممکن است این تیم به لیگ دسته دوم سقوط کند، اظهار داشت: اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم، کدام باشگاه در لیگ امکانات باشگاه سایپا را دارد و کدام باشگاه بهتر از ما برای بقای شایسته است؟ با یک برد در مسابقه آخر با یک برنامه ریزی خوب تیم را برای فصل آینده مهیا می‌کنیم تا دوباره به لیگ برتر صعود کند.

درخشان در مورد اینکه کدام یک از این 4 تیم سقوط خواهند کرد، گفت: نمی دانم اما حریفان بازی‌های سخت‌تری دارند  و آنچه برای ما مهم است اینکه خودمان در لیگ یک بمانیم.

سرمربی اسبق تیم ملی جوانان در مورد شکست تیم امید مقابل ترکمنستان در قهرمانی زیر 23 سال آسیا اظهار داشت: متاسفانه در آستانه حذف از مسابقات قرار گرفتیم و کارمان به اما و اگر کشیده شد. این شکست هشدار جدی برای فوتبال پایه کشور است. هرچه ما فریاد کشیدیم که در فوتبال پایه زیرساخت‌های مناسب نداریم کسی توجهی نکرد. شکست مقابل ترکمنستان به نوعی برای فوتبال ما فاجعه است. به یاد ندارم در فوتبال به ترکمنستان باخته باشیم. این باخت زنگ خطری بود که بدانیم کشورهای دیگر در حال پیشرفت هستند اما ما فقط دور خودمان می‌چرخیم!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها