بیانیه هیئت فوتبال در خصوص مسابقات فصل ۹۸

هیئت فوتبال استان تهران پس از برگزاری جلسه رئیس و دبیر با مسئولان هیئت، در خصوص مسابقات فصل ۹۸ بیانیه صادر کرد.

بیانیه هیئت فوتبال در خصوص مسابقات فصل ۹۸

به نقل از هیئت فوتبال استان تهران، در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات ورزشی طی دو ماه گذشته هیئت فوتبال استان تهران پس از برگزاری جلسه رئیس و دبیر با مسئولین هیئت، در خصوص مسابقات فصل ۹۸ بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور طی ۲ ماه گذشته و دستور ستاد مقابله با کرونا و وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تعطیلی مسابقات ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه؛ هیئت فوتبال استان تهران با بررسی‌های صورت گرفته و استفاده از نظرات کارشناسان و اهالی فوتبال تهران که طی روز‌های گذشته از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده اقدام به ارتباط با هیئت فوتبال نموده بودند و با توجه به ماده ۹ بند ۱ آیین نامه برگزاری مسابقات که موارد غیرقابل پیش بینی را در نظر گرفته بود "پایان مسابقات فوتبال و فوتسال فصل ۹۸" را با جزئیات ذیل اعلام می‌دارد.

بر این اساس در لیگ برتر بزرگسالان تیم‌های شاهین به عنوان تیم اول و داماش پارسه به عنوان تیم دوم به لیگ کشور معرفی خواهند شد و تیم‌های قصریخ، آرارات و پارس تهران سورنا که سقوط آن‌ها قطعی است به لیگ دسته اول سقوط کردند.

در لیگ برتر امید‌ها تیم‌های نیروی زمینی به عنوان تیم اول و استقلال به عنوان تیم دوم به لیگ کشور معرفی خواهند شد و تیم‌های کاسپین کوثر و رعدسرخ که سقوط آن‌ها قطعی است به لیگ دسته اول سقوط کردند.

در لیگ برتر جوانان تیم‌های مقاومت به عنوان تیم اول و سایپا به عنوان تیم دوم به لیگ کشور معرفی خواهند شد و تیم‌های صنعت بالابران راجی و راه آهن که سقوط آن‌ها قطعی است به لیگ دسته اول سقوط کردند.

در لیگ برتر نوجوانان تیم کیا به عنوان نماینده تهران به لیگ کشور معرفی خواهد شد و تیم‌های احسان ری، مقاومت کوثر و راه آهن که سقوط آن‌ها قطعی است به لیگ دسته اول سقوط کردند.

در لیگ برتر نونهالان تیم‌های پیکان به عنوان تیم اول و کیا به عنوان تیم دوم به لیگ کشور معرفی خواهد شد و تیم‌های پیروان حجازی و راه آهن به لیگ دسته اول سقوط کردند.

در لیگ دسته دوم بزرگسالان تیم‌های کشت و صنعت ورامین، آسیا پیشتاز رادین، شاهین شمیران و پیام که موفق به صعود به مرحله پلی آف شده بودند همگی در لیگ دسته اول سال آینده حاضر خواهند بود و مرحله پلی آف برای انتخاب ۳ تیم برگزار نخواهد شد و تیم‌های سقوط کننده طبق آیین نامه به لیگ حوزه سقوط خواهند کرد.

در لیگ دسته دوم امید‌ها تیم‌های استقلال جنوب، گسترش ویژن فولاد، آکادمی باتیس و فتح آرشاک که موفق به صعود به مرحله پلی آف شده بودند همگی در لیگ دسته اول سال آینده حاضر خواهند بود و مرحله پلی آف برای انتخاب ۳ تیم برگزار نخواهد شد و تیم‌های سقوط کننده طبق آیین نامه به لیگ حوزه سقوط خواهند کرد.

در لیگ‌های جوانان، نوجوانان و نونهالان دسته دوم با توجه به مشخص نبودن جدول مرحله گروهی می‌بایست تک هفته باقی مانده پس از تایید و اجازه ستاد مقابله با کرونا برگزار گردد که زمان آماده سازی تیم‌ها و برگزاری مسابقات متعاقبا در سایت رسمی هیئت فوتبال اعلام خواهد گردید.

در لیگ‌های فوتسال استان تهران تیم‌های قعرنشین طبق آیین نامه برگزاری مسابقات به لیگ پایین‌تر سقوط کردند و تیم‌های صدرنشین نیز به عنوان نماینده استان تهران به لیگ کشور معرفی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها