تاج:برخی تیم‌های لیگ برتر هیچ اقدامی انجام نداده اند

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: فرآیند تجهیز ورزشگاه‌ها به مرور زمان آغاز شده و باید سه فاز پایانی به مرحله اجرا دربیاید.

تاج:برخی تیم‌های لیگ برتر هیچ اقدامی انجام نداده اند

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیستم اتوماسیون هیات فوتبال البرز امروز (چهارشنبه) با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون، بیک وردی رئس و سعیدی سیرایی نایب رئیس و عبدلی دبیر هیات فوتبال استان البرز هیات افتتاح شد.

این سیستم در ارتباط برخط با اتوماسیون مرکزی فدراسیون فوتبال خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه این مراسم، درباره تاکید بر تحقق الزامات مربوط به ورزشگاه‌ها عنوان کرد: فرآیند مربوط به تجهیز ورزشگاه‌ها از سال‌های گذشته آغاز شده بود. برای مثال، در مقطعی از زمان موضوع نور ورزشگاه‌ها مورد تصریح قرار گرفت. در بازه زمانی دیگر موضوع محل‌های تشریفاتی ورزشگاه‌ها شامل وی آی پی و سی آی پی و در نهایت در پایان فصل گذشته مقرر گردید مرحله پایانی این فرآیند مورد تاکید باشد.

او افزود: بر این اساس، مبحث مرتبط با فرآیند تجهیز در مرور زمان آغاز شده بود و برای شروع فصل آتی می‌بایست سه فاز پایانی شامل دوربین ورزشگاه ها، بلیط فروشی الکترونیک و صندلی‌های شماره دار در ورزشگاه‌های لیگ برتر به مرحله اجرا در بیاید.

رئیس فدراسیون همچنین در جمع اعضای هیات فوتبال استان البرز گفت: من آینده فوتبال را در دو بحث تکنولوژی و کلاس‌های آموزشی می بینم که البرز در این مباحث پیشرو است. تعدادی از تیم‌های لیگ برتری هنوز هیچ اقدامی برای تجهیز استادیوم‌ها انجام نداده اند ولی نکته قابل توجه این است که البرز با وجود نداشتن تیم لیگ برتری پیشنهاداتی برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران کشور به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه داده است.

مهدی تاج افزود: موضوع واضح این است که فوتبال استان البرز رو به رشد است و با مدیریت بی حاشیه بیک وردی، رئیس جدید هیات و تلاش و وقت زیادی که او و همکارانشان صرف می‌کنند، بنده آینده روشنی را برای فوتبال البرز پیش بینی می کنم. سیاست فدراسیون فوتبال بر این اساس است که در هر استان تمرکزش را روی یک بخش بگذارد و در البرز عمده تمرکز فدراسیون بحث داوران، جوانان و پایه است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها