تمام حساب‌های مسدود فدراسیون فوتبال باز شد

با پیگیری‌های فدراسیون فوتبال و مذاکره با اداره کل امور مالیاتی شهرستان شمیرانات، دومین حساب مسدود این فدراسیون هم باز شد.

تمام حساب‌های مسدود فدراسیون فوتبال باز شد

 پس از مذاکرات مسئولان فدراسیون فوتبال با اداره کل امور مالیاتی شهرستان شمیرانات روز گذشته دومین حساب مسدود این فدراسیون که به دلیل بدهی مالیاتی و پر نشدن اظهارنامه مالیاتی مسدود شده بود هم باز شد تا در روز‌هایی که مهدی تاج و همکارانش نمی‌توانند مطالبات حدود ۱۰ میلیون دلاری خود از فیفا را دریافت کنند، دست کم با باز شدن حساب‌های داخلی فدراسیون بخشی از مشکلات شان کاهش یابد.

اداره کل امور مالیاتی شهرستان شمیرانات، سه تیر به دلیل پر نشدن اظهار نامه مالیاتی فدراسیون فوتبال از سال ۸۸ تا ۹۵ و اینکه این فدراسیون باید مبلغ ۶۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مالیات پرداخت کند، حساب‌های مالیاتی فدراسیون را مسدود کرده بود و حال پس از ۳۴ روز پیگیری مسئولان فوتبالی توانستند حساب‌های مسدود را باز کنند.

فدراسیون فوتبال ایران تاکنون مطالبات مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را پرداخت نکرده و اکنون با توجه به باز شدن حساب‌ها، مهدی تاج درصدد است در روز‌های آتی بخشی از مبلغ قرارداد این سرمربی بلژیکی را به حساب او واریز کند.

علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال این موضوع را تائید و اعلام کرد: کارهای پرداخت بخشی از مطالبات ویلموتس در مراحل نهایی است و با پیگیری‌هایی که فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد به زودی این امر محقق می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها