بیرانوند اسپانسر جداگانه می‌خواهد!

علیرضا بیرانوند نیز پس از پیشنهاد اولیه برای داشتن اسپانسر شخصی و مخالفت باشگاه پرسپولیس خیلی مقاومت نکرده و رضایت داده است که همان لباس اسپانسر باشگاه را بپوشد.

بیرانوند اسپانسر جداگانه می‌خواهد!

شنیدیم علیرضا بیرانوند درخواست عجیبی از باشگاه پرسپولیس داشته که با مخالفت این باشگاه مواجه شده است.

ظاهرا این دروازه‌بان سرشناس و ملی پوش از باشگاه خواسته است که در لیگ بیست و دوم دستکش و لباسی جداگانه به عنوان اسپانسر شخصی خودش داشته باشد که این موضوع با مخالفت رضا درویش و این باشگاه مواجه شده است.

چند سالی می‌شود برخی گلرهای ملی پوش و سرشناس اسپانسر جداگانه برای خود می‌گیرند و حاضر نیستند از لباس‌های باشگاه با اسپانسر مشخص استفاده کنند! اگر اشتباه نکنیم اولین بار مهدی رحمتی در استقلال چنین بدعتی را بنا گذاشت. درواقع بیشترین سروصدا مربوط به تفاوت مارک لباس دروازه‌بان‌ها با بازیکنان مربوط به همین مهدی رحمتی بود که تا چند سالی در فوتبال ایران خبرساز بود. او بعد از سختگیری‌های صورت گرفته برای مدتی یک لباس یقه دار را زیر لباس اصلی تیم می‌پوشید. او به عشق بوفون زمانی با شرکت معروف خارجی قرارداد اسپانسرینگ امضا کرده بود و تا مدت‌ها در شرایطی درون دروازه استقلال قرار می‌گرفت که آرم لباس او با سایر بازیکنان فرق می‌کرد. محسن فروزان نیز زمانی در تراکتور تبریز تافته جدا بافته بود. در تراکتورسازی تبریز همه بازیکنان لباس یک شرکت ایرانی می‌پوشیدند و یک نفر برند خارجی! آن یک نفر هم کسی نبود جز محسن فروزان که...

در گذشته نیز علیرضا بیرانوند دنبال عقد قرارداد شخصی با یک شرکت چینی بود اما در نهایت از لباس با اسپانسر باشگاه پرسپولیس استفاده کرد. البته این که برند لباس دروازه‌بان تیم‌ها با بازیکنان متفاوت باشد بی‌قانونی مطلق نیست. اتفاق بهتر و عاقلانه و حرفه‌ای این است که بازیکنان همه از یک برند لباس که با باشگاه قرارداد همکاری دارد، استفاده کنند اما برای ناظران مسابقات در مسابقات بیشتر رنگ لباس دروازه‌بان‌ها مهم بوده نه مارک لباس آنها و درباره مارک لباس سختگیری نداشته اند.

این بار اما باشگاه پرسپولیس و رضا درویش برابر خواسته علیرضا بیرانوند مقاومت کرده و از او خواسته‌اند پس از عقد قرارداد با این باشگاه به اسپانسر تیم احترام بگذارد و همان لباسی را بپوشد که بقیه تیم می‌پوشند.

گفته می‌شود علیرضا بیرانوند نیز پس از پیشنهاد اولیه برای داشتن اسپانسر شخصی و مخالفت باشگاه پرسپولیس خیلی مقاومت نکرده و رضایت داده است که همان لباس اسپانسر باشگاه را بپوشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها