گل‌محمدی: نباید جلوی دهان مربی استقلال میکروفون می‌بردند

خواهشم از دوستان این است که راجع به تیم خودشان و اتفاقاتی که برای تیم‌شان افتاده صحبت کنند و راجع به باشگاه پرسپولیس لطفا حرف نزنند.

گل‌محمدی: نباید جلوی دهان مربی استقلال میکروفون می‌بردند

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس امروز در آیین نکوداشت مربیان برتر سال شرکت کرد‌. او در جمع خبرنگاران راجع به این مراسم گفت: خیلی تشکر می‌کنم از برگزار کنندگان این مراسم، افتخار بزرگی بود که نصیب من شد به عنوان مربی برتر سال؛ این عنوان را مدیون هواداران و همکاران پر تلاشم هستم؛ انشالله این روند را ادامه دهم. مربیگری کردن در فوتبال ایران کار خیلی سخت و طاقت‌فرسا است؛ انگیزه و عشق زیادی می‌خواهد و تا حالا توانسته‌ام آن را در خودم نگه دارم ولی واقعا همه مربیان با امکانات کم وسختی‌های خاصی که فوتبال ایران دارد کار کردن دشوار است. خداراشکر می‌کنم و از خانواده‌ام تشکر می‌کنم به خاطر صبری که دارند.

او در مورد اینکه آیا فدراسیون برای پرورش مربیان کاری انجام داده یا خیر توضیح داد: یکی از مشکلات و گلایه‌های ما همین است. می‌توانم بگویم هیچ‌کاری نکرده‌اند؛ از شروع مربیگری خودم که یازده سال پیش بود تا الان که به عنوان سرمربی پرسپولیس کار می‌کنم فدراسیون هیچ حرکتی برای ارتقای سطح دانش مربیان از قبیل داشتن کلاس، سفر برون‌مرزی، بازدید از باشگاه‌های خارجی بزرگ نکرده و حتی یک جزوه چند صفحه‌ای هم تهیه نکرده‌اند. این اتفاق در فوتبال دنیا میفتد و واقعا جای تاسف است.

او در مورد ریاست یازده‌ماهه عزیزی خادم گفت:
من راجع به این مسائل زیاد صحبت نمی‌کنم چون بحث‌های مدیریتی کلان است و ترجیح می‌دهم تمرکزم بیشتر روی کارم باشد. هرکسی می‌آید برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

گل‌محمدی در مورد شایعاتی که پیرامون سرباز شدن بازیکنان پرسپولیس پس از مشمول شدن مرادمند و یزدانی مطرح شده بیان کرد: این اتفاق ممکن بود برای هر باشگاهی بیفتد و از طرف ما کسی موضع‌گیری نکرد. هیچ اهمیتی باشگاه ما به این مسائل نداده و نخواهد داد؛ ولی متاسفانه دیروز حتی مربی بدن‌سازشان که اصلا نباید میکروفون جلوی دهانش ببرند، راجع به باشگاه پرسپولیس حرف می‌زند. حد، اندازه و جایی که هستید را بدانید بعد صحبت کنید. خواهشم از دوستان این است که راجع به تیم خودشان و اتفاقاتی که برای تیم‌شان افتاده صحبت کنند و راجع به باشگاه پرسپولیس لطفا حرف نزنند.
سرمربی پرسپولیس در مورد نگرانی هواداران پس از تساوی مقابل گل‌گهر اظهار داشت: به هواداران حق می‌دهم. دوست دارند این تیم قهرمان شود و همه ما این خواسته را داریم و برای آن تا لحظه آخر می‌جنگیم. لیگ مثل ماراتن است و باید تا آخرین لحظه و تا رسیدن به خط پایان تلاش کنی و تسلیم نشوی. ما این کار را انجام می‌دهیم و هنوز تا پایان لیگ هفته‌های زیادی باقی مانده است. باید بیش‌تر کار کنیم و تمرکز‌مان روی کار خودمان باشد. همه می‌دانند که از شروع فصل چقدر مشکل داشتیم و اذیت شدیم اما هنوز به عنوان مدعی خودمان را نگه داشتیم و هفته‌‌های زیادی تا مشخص شدن قهرمان باقی مانده است.

او در مورد بحث سربازی وحید امیری بیان کرد: این بازیکن معافیت دارد و نظام وظیفه نسبت به این مسائل سخت‌گیر است و با توجه به مشکلی که داشت معافیت گرفته و بعد از آن مشکلش حل شده است. قرار نیست که یک مشکل بعد از معافیت تا آخر عمر با آدم باشد. بیش‌تر به دنبال خراب کردن جو داخلی تیم ما هستند. سر موضع سربازان استقلال هیچ کس حرفی نزد و هیچ موضع‌ای از طرف باشگاه ما شما ندیدید و نمی‌بینید چون اینکه دو بازیکن آن‌ها سرباز شوند و نشوند برای ما اهمیتی نداشت و به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند. یک سری مسائل قانونی در کشور وجود دارد و اگر این اتفاق برای آن‌ها نمی‌افتاد برای ما مهم نبود و الان هم که این اتفاق افتاده برای ما هیچ اهمیتی ندارد.

او در مورد کری‌هایی که پس از صدرنشینی استقلال به وجود آمده گفت: تا تمام شدن لیگ هفته‌های زیادی باقی مانده است و این کری‌ بین باشگاه‌ها، نمک فوتبال ماست و همیشه این کری‌ها باعث شادابی و نشاط در جامعه بوده است. خوش‌حالم که این مسائل در جامعه ما وجود دارد و بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، گرانی و مشکلاتی که همه می‌دانند را آدم با توجه به وجود فوتبال و هواداران تیم‌ها فراموش می‌کند و من از این مسئله استقبال می‌کنم. در نهایت هر تیمی که حقش باشد قهرمان می‌شود. برای ما تلاش مهم است و تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا قهرمان شویم.

گل‌محمدی در مورد وضعیت آل‌کثیر و جذب مهاجم گفت: خیلی بعید است که عیسی برسد و گرفتن مهاجم در این شرایط واقعا کار سختی است چون باید بازیکن آزاد باشد و کیفیت داشته باشد و از لحاظ مالی به تیم ما بخورد و همه‌ این مسائل شرایطی است که کار ما را سخت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها