وریا - استقلال؛ این همکاری ادامه خواهد داشت

بدون شک انگیزه حضور پرقدرت در لیگ فصل آینده موضوعی است که غفوری هم به آن علاقه‌مند است.

وریا - استقلال؛ این همکاری ادامه خواهد داشت

وریا غفوری ستاره باتجربه استقلال که بازوبند کاپیتانی این تیم را هم بر دست می‌بندد بعد از پایان لیگ برتر فصل جاری قراردادش با استقلال تمام می‌شود.

غفوری که هفته آینده جام قهرمانی استقلال را برای اولین بار روی دستان خود می‌بیند، طی روزهای گذشته شایعات متعددی را درباره خود دید. برخی افراد در فضای مجازی از احتمال خداحافظی غفوری از فوتبال در پایان فصل گفتند که مشخص بود چنین شایعه ای صحت ندارد.

کاپیتان استقلال اگرچه در برخی مسابقات لیگ بیست و یکم با نظر فرهاد مجیدی نیمکت نشین بوده اما همچنان از نظر جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارد و می‌تواند به استقلال کمک کند. منتهی مساله مهم پایان قرارداد او در پایان هفته سی ام لیگ جاری است.

از این رو با توجه به جایگاه غفوری در استقلال و محبوبیتش نزد هواداران تمدید قرارداد این ستاره باتجربه در اولویت برنامه های مدیران باشگاه قرار دارد. غفوری که ششمین سال حضور در ترکیب استقلال را سپری می‌کند برای طولانی تر شدن این موضوع نیازمند قرارداد جدید است. 

غفوری همواره نشان داده با توجه به علاقه اش به استقلال تمدید قرارداد او کار سختی نیست. خصوصا اینکه کاپیتان استقلال بعد از کسب قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب فصل آینده تیم قهرمان خواهد داشت.

بدون شک انگیزه حضور پرقدرت در لیگ فصل آینده موضوعی است که غفوری هم به آن علاقه‌مند است. به همین خاطر به نظر می‌رسد بعد از پایان لیگ بیست و یکم تمدید قرارداد با غفوری به شکل جدی تری دنبال شود و او جزو اولین نفراتی باشد که برای مذاکره در باشگاه استقلال حاضر خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها