سرمربی نساجی: ظاهرا میزبانیم اما میهمان هوادار هستیم!

ظاهرا ما میزبان هستیم اما در واقع میهمانیم و امیدوارم تاثیر منفی در بازیکنان ما نداشته باشند.

سرمربی نساجی: ظاهرا میزبانیم اما میهمان هوادار هستیم!

سرمربی نساجی گفت: شرایطی پیش آمد که ما بازی مقابل هوادار را در زمینی که آنها میزبانی مسابقات‌شان را دارند برگزار کنیم و به ظاهر فردا میزبان این تیم هستیم.

 اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل هوادار اظهار داشت: بازی با هوادار شرایط خاص خودش را دارد. آنها تیمی منسجم هستند که در نیم فصل دوم جز بهترین تیم‌های لیگ بودند. ما هم برای این بازی برنامه‌هایی داریم و امیدوارم بعد از اتفاقات هفته قبل که بازی خاصی بود و با تغییرات شرایطی داشتیم  بازی خوبی هفته گذشته انجام دادیم و امیدوارم در بازی فردا هم عملکرد خوبی داشته باشند.

وی درباره برگزاری بازی فردا با هوادار در ورزشگاه پاس قوامین تصریح کرد: صحبت درباره این موضوع تکرار مکررات است و این بازی هم مستثنی نیست. متاسفانه هنوز زمین ما آماده نشده است و امیدوارم که برای سال بعد ما زمین داشته باشیم. در شرایطی قرار گرفتیم که بیاییم جایی که هوادار میزبان است بازی کنیم‌، ظاهرا ما میزبان هستیم اما در واقع میهمانیم و امیدوارم تاثیر منفی در بازیکنان ما نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که زمین ورزشگاه وطنی چه زمانی آماده می‌شود؟ گفت: ما پیگیر زمین دیگر نیستی‌م. مسئولان باید در این باره صحبت کنند. من به عنوان یک مازندرانی فکر می‌کنم کارمان سخت است. زمین ورزشگاه قسمت‌های آخرش را پیش می‌برد اما برای مراحل بعدی فکر می‌کنم کار سخت باشد و چه بسا حتی برای چند بازی ابتدایی فصل آینده هم زمین آماده نشود.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند فردا با وجود آلودگی هوا بازی با هوادار برگزار می‌شود؟ گفت: آن‌طور که ما شنیدیم تهران آلوده‌ترین شهر دنیا است، در هر صورت مسئولان باید دستور بدهند که می‌توانیم بازی کنیم یا نه. ما آمادگی کامل برای برگزاری بازی داریم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و بازیکنان ما سلامت بازی را ترک کنند.

وی درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش مقابل هوادار عنوان کرد: علیرضا حقیقی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و مثل هفته‌های گذشته و با توجه به پروازهای متعددی که داشتیم فشار مضاعفی به چند بازیکن ما آمده و چند بازیکن ما صد درصد آماده نیستند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که مقابل هوادار‌، نقش سرپرست را هم دارد؟ تصریح کرد: فعلا مسئولیت کادر فنی با من هست و در بقیه حوزه‌ها دوستان دیگر کار می‌کنند و ان‌شاءالله در کنار بازیکنان هستیم تا فصل را تمام کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها