مهاجری: مقابل گل گهر چاره‌ای به غیر از پیروزی نداریم

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: به حضور تک تک بازیکنانم در نیم فصل دوم فوتبالی نیاز دارم.

مهاجری: مقابل گل گهر چاره‌ای به غیر از پیروزی نداریم

 رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل  گل‌گهر سیرجان بیان کرد: تیم گل‌گهر کادرفنی خوبی دارد و ما بازی سختی مقابل آن‌ها داریم. امیدوارم با تمرینات خوبی که داشتیم مقابل این تیم پیروز شویم. گل گهر تیم خوبی است و تا به اینجا تنها با بدشانسی بود که نتیجه نگرفته است.

چاره‌ای جز پیروزی مقابل گل گهر نداریم

وی افزود:  امیدوارم بازیکنانم فردا  انگیزه لازم را داشته باشند و بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی بداشته باشند. هواداران ما در فوتبال ایران فوق العاده  هستند و افتخار می‌کنم در این فضا کار می‌کنم. با احترام به تیم خوب گل‌گهر فردا چاره‌ای جز بردن بازی  نداریم که با توجه به شرایط جدول یک بازی شش امتیازی یا حتی بیشتر محسوب میشود.

او درباره وضعیت بازیکنان مصدوم و محروم تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: چند  بازیکن مصدوم داریم، اما هیچ وقت اهل بهانه گیری نبوده ام. میلاد سرلک، رضا علیاری، حسن جعفری و علی شجاعی را در اختیار نداریم.  

به حضور تک تک بازیکنانم در نیم فصل دوم نیاز دارم

مهاجری همچنین در مورد برنامه هایش برای نیم فصل دوم فوتبالی اظهار کرد: در برخی پست‌ها کمبود بازیکن داریم. در پست مدافع وسط ۲ بازیکن داریم که یکی از آن‌ها یعنی رضا علیاری مصدوم است و نیاز به تقویت در این پست داریم. در پست‌هایی که بازیکنان کم داریم تیم را تقویت خواهیم کرد، اما به تک تک بازیکنانم برای نیم فصل دوم نیاز دارم و آن‌ها را حفظ می‌کنیم.  

زحمات صنیعی فر فراموش نمی‌شود

مهاجری در ادامه عنوان کرد: باید از فرهاد صنیعی‌فر برای زحماتی که برای نساجی کشید تشکر کنم. با وجود ۳۵ سال حضور در فوتبال، درس‌های زیادی از مردم قائمشهر می‌گیرم، آن‌ها خوش استقبال و بد بدرقه نیستند. اوایل حضور صنیعی‌فر در این تیم، نساجی شرایط خوبی نداشت و در لیگ یک بازی می‌کرد. با حمایت‌ها تیم به لیگ برتر صعود کرد و در کنار او حدادیان به این باشگاه اضافه شد. در هر حال شب گذشته مالکیت باشگاه به طور کل به به حدادیان واگذار  شد. برای حدادیان آرزوی موفقیت می‌کنم و آرزوی موفقیت برای صنیعی‌فر دارم و زحماتش را فراموش نخواهم کرد.

حدادیان توانایی حل مشکلات را دارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی همچنین اظهار کرد: در قرارداد بازیکنانم با توجه به شرایط  باشگاه و تایید مدیریت وقت، بند‌هایی وجود دارد که در صورت پرداخت نشده ۵۰ درصد قرارداد می‌توانند فسخ یک طرفه کنند، اما بازیکنان علاقه دارند تا در قائمشهر بمانند. امیدوارم مدیریت باشگاه جلساتی با بازیکنان داشته باشند تا مشکلات رفع شوند. بازیکنانم در ۲ بازی آینده از جان و دل بازی خواهند کرد و تمام فکر و ذکر آن‌ها به این بازی‌ها خواهد بود. ضمن اینکه حدادیان توان حل مشکلات را دارد.

وی افزود: در این جلسات در خصوص برنامه نیم فصل، تقویت تیم و حفظ بازیکنان صحبت خواهیم کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها