نساجی آبروی مازندران است

شیری: الهامی کارنامه خوبی در نساجی داشت

من یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارم و طبیعی است که دوست دارم باز هم با پیراهن این تیم بازی کنم.

شیری: الهامی کارنامه خوبی در نساجی داشت

کاپیتان تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد، مالک این باشگاه در سخت‌ترین شرایط همیشه از کادر فنی و بازیکنان نساجی حمایت کرده است.

حامد شیریدرباره شرایط این روزهای نساجی گفت: بعد از قهرمانی در جام حذفی یکسری اتفاقات افتاد و البته برخی مسائل در فضای مجازی و رسانه‌ها بزرگ‌نمایی شد و خیلی چیزها آنطور نبود که جلوه داده شد. به هر حال در هر تیمی ممکن است اختلاف ایجاد شود و باشگاه هم در نهایت تصمیم خودش را گرفت. ما هم بازیکن هستیم و باید حرفه‌ای رفتار کرده و کار خودمان را به بهترین شکل انجام دهیم.

وی در مورد کار کردن با ساکت الهامی خاطر نشان کرد: هر بازیکن با هر مربی که کار می‌کند می‌تواند سطح عملکرد خودش را بسنجد و من هم معتقدم که شرایط خوبی داشتم. ایشان فصل گذشته در حالی که نساجی خطر سقوط را احساس می‌کرد هدایت تیم را بر عهده گرفت و شجاعت به خرج داد، امسال هم که توانستیم یک جام معتبر را به دست بیاوریم. الهامی کارنامه خوبی در نساجی از خودش برجا گذاشت و نمی‌توان از کنار این موضوع به سادگی گذشت.

مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر با تمجید از حدادیان مالک این باشگاه تصریح کرد: قطعاً مالک باشگاه مهمترین نقش را در نساجی دارد. حدادیان در این فصل و فصل گذشته در روزهایی که نساجی شرایط سختی داشت همیشه پشت کادر فنی و بازیکنان بود و در مورد حمایت‌های مالی و روحیه دادن به تیم هیچ وقت کم نگذاشت. حالا نساجی آبروی استان مازندران است و امیدوارم زحمات حدادیان را هرچه بیشتر و بهتر جبران کنیم.

شیری راجع به اینکه آیا فصل بعد هم در نساجی می‌ماند، گفت: من برای استان مازندران هستم و نساجی را دوست دارم. من یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارم و طبیعی است که دوست دارم باز هم با پیراهن این تیم بازی کنم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم و من رخ دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها