درخشان: تبانی تارتار و پرسپولیس خنده‌دار و مضحک است

تارتار هم مثل هر مربی یا بازیکن پرسپولیسی دیگر دوست دارد جلوی تیم سابقش بهترین عملکرد را داشته باشد تا خودش را ثابت کند.

درخشان: تبانی تارتار و پرسپولیس خنده‌دار و مضحک است

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: پیکان مقابل پرسپولیس تمام تلاشش را کرد ولی زورش نرسید و شکست این تیم هیچ ارتباطی به عملکرد مجتبی حسینی ندارد.

حمید درخشان  در خصوص پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: سرخپوشان بازی را خیلی طوفانی شروع کردند و اگر‌ عالیشاه اخراج نمی‌شد، این احتمال وجود داشت که پرسپولیس با گل‌های بیشتری به پیروزی برسد. نکته مهم بازی با پیکان این بود که پرسپولیس بعد از 10 نفره شدن خیلی با برنامه بازی کرد و به دفاع مطلق روی نیاورد.

وی ادامه داد: بازگشت سید جلال حسینی و حامد لک به ترکیب پرسپولیس اتفاق خوبی بود. این دو بازیکن ضریب اطمینان خط دفاعی را بالا بردند و حاشیه امنی برای تیم درست کردند. انصافاً سایر بازیکنان هم از زمانی که تیم 10 نفره شد، خوب بازی کردند و جنگیدند. همانطور که گفتم بعد از اینکه عالیشاه اخراج شد، پرسپولیس با توجه به اینکه با یک گل هم جلو بود، فقط دفاع نکرد و بازیکنان این تیم با برنامه در حملات هم شرکت می‌کردند و دیدیم که توانستند در نیمه دوم گل دوم را هم به ثمر برسانند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اتفاقاتی که برای مجتبی حسینی پس از شکست مقابل پرسپولیس به وجود آمد، عنوان کرد: متأسفانه شنیدم شماره سرمربی تیم پیکان پخش شده که باعث شده حسینی خیلی اذیت شود. این کار خیلی زشت است چون پیکان تلاشش را کرد اما زورش به پرسپولیس نرسید. پرسپولیس و استقلال هر دو جلوی پیکان 10 نفره شدند، تفاوت پرسپولیس و استقلال این بود که شاگردان گل‌محمدی مقابل پیکان برنامه و انگیزه داشتند ولی استقلال به دنبال مساوی بود. حالا این اتفاقات چه ارتباطی به عملکرد مجتبی حسینی سرمربی پیکان دارد؟ این حواشی را  برای مهدی تارتار و ذوب‌آهن هم به وجود آوردند که درست نیست.

درخشان افزود: اگر این مسائل درست باشد، پس باید بگوییم مربیان استقلالی هم که جلوی استقلال بازی کردند، بازی همیشگی‌شان را انجام نداده‌اند. به عقیده من این حرف‌ها نامربوط و غیرفوتبالی است. مهدی تارتار هم مثل هر مربی یا بازیکن پرسپولیسی دیگر دوست دارد جلوی تیم سابقش بهترین عملکرد را داشته باشد تا خودش را ثابت کند.

وی با انتقاد از حضور محمد محمدی به عنوان معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: انتخاب محمدی دهان‌کجی به تمام پیشکسوتان پرسپولیس بود. درویش مدیرعامل باشگاه بدجوری توپ را به اوت زده است. به هیچ وجه فکرش را نمی‌کردیم درویش یک استقلالی را انتخاب کند. درویش با انتخاب یک استقلالی باید به دنبال حمایت هواداران و پیشکسوتان استقلال باشد. پرسپولیس حداقل 100 پیشکسوت دارد که بالاتر از محمد محمدی هستند و او در حد و اندازه‌های مدیریت در باشگاه پرسپولیس نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها