شیری: حرفی نمی‌زنم که پرسپولیس به حاشیه برود

تمام تمرکز ما روی لیگ است و باید بهترین عملکرد را در 6بازی باقیمانده داشته باشیم.

شیری: حرفی نمی‌زنم که پرسپولیس به حاشیه برود

امیرحسین اعظمی

مهدی شیری، مدافع راست فولاد بعد از جدایی از پرسپولیس حالا روزهای خوبی را در تیم خوزستانی تجربه می‌کند. او بعد از قرارگرفتن در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی ترجیح داد سکوت کند و هنوز هم حاضر نیست در این مورد صحبت کند. شیری زودتر از حد تصور، خودش را در فولاد پیدا کرد و همراه با این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. با شیری درباره فولاد و لیگ قهرمانان صحبت کرده‌ایم.

  شاید خیلی‌ها پیش‌بینی نمی‌کردند که فولاد به‌عنوان تیم صدرنشین صعود کند، انتظار داشتی تیم خوب نتیجه بگیرد؟‌
ما زحمت کشیدیم، عرق ریختیم و تلاش کردیم. کادرفنی هم حسابی برای موفقیت تیم وقت گذاشت و این موفقیت اتفاقی نبود. خدا را شکر ما نتایج خوبی گرفتیم؛ هم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کردیم و هم هواداران فولاد و مردم خوزستان را خوشحال کردیم.

  فکر می‌کنی فولاد در لیگ قهرمانان به موفقیت بزرگی دست پیدا می‌کند؟
مرحله حذفی بهمن‌ماه برگزار می‌شود و زمان زیادی تا شروع مسابقات مانده است. هم‌اکنون تمرکز ما روی بازی‌های لیگ برتر است ولی قطعا فولاد در آسیا دنبال رسیدن به یک موفقیت بزرگ است.

 قبول داری گروه فولاد آسان بود؟
نه، اصلا این را قبول ندارم. قیمت یک بازیکن شباب الاهلی به اندازه بودجه یک فصل فولاد است. الغرافه هم با استراماچونی خیلی هزینه کرد تا به موفقیت برسد. آخال هم تیم ضعیفی نبود.

 بعد از جدایی پرسپولیس، خیلی زود در فولاد جا افتادی. به‌نظر می‌رسد از حضور در این تیم راضی هستی.
فولاد باشگاهی حرفه‌ای است که امکانات و ساختار بسیار خوبی دارد. خدا را شکر می‌کنم که توانستم شرایط خوبی را برای خودم در این تیم رقم بزنم.

 روزهای اولی که به این تیم آمدی، از لحاظ روحی اذیت نشدی؟
شرایط کمی سخت بود ولی باید حرفه‌ای فکر می‌کردم و در بهترین فرم ممکن قرار می‌گرفتم. خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

 در مورد اتفاقات پرسپولیس و جدایی از این تیم صحبت نمی‌کنی؟
پرسپولیس برای من یک تیم دوست‌داشتنی و قابل احترام است و هیچ‌وقت دوست نداشتم حرفی بزنم که این تیم وارد حاشیه شود. الان بازیکن فولاد هستم و تمام تمرکزم روی موفقیت این تیم است.

 بعد از جدایی از پرسپولیس، برخورد هواداران این تیم با تو چطور بوده؟
هواداران واقعی پرسپولیس همیشه برخورد خوبی با من داشتند و من هم آنها را دوست دارم.

 کارکردن با جواد نکونام خوب است؟
نکونام یکی از بهترین مربیان ایران است. او برای موفقیت فولاد به‌معنای واقعی وقت می‌گذارد و این موضوع امتیاز بسیار خوبی است.

 می‌گویند نکونام خیلی سختگیر است، اذیت نمی‌شوید؟
سختگیری نکونام به‌خاطر موفقیت تیم و پیشرفت بازیکنان است. این موضوع اصلا برای ما آزاردهنده نیست. من از کارکردن با این مربی لذت می‌برم.

 شرایط فولاد را برای ادامه لیگ چطور ارزیابی می‌کنی؟
تمام تمرکز ما روی لیگ است و باید بهترین عملکرد را در 6بازی باقیمانده داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها