باید پای هواداران را بوسید

الهامی: جام حذفی برای مردم مازندران است

الهامی درباره حضور بازرسان ویژه در این مرحله از جام حذفی بیان کرد: نمی‌دانم منظورتان چیست. همه پلیس‌ها را هم بیاورند، مشکلی نداریم!

الهامی: جام حذفی برای مردم مازندران است

سرمربی نساجی گفت: تازه می‌فهمم در بین هواداران چه جایگاهی داشتیم و باید پای آن‌ها را بوسید.

 ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس کرمان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: آن‌ها تیم خوب و با انسجامی هستند. خاطرات خوشی از این تیم دارم و تیمی است که برای من همیشه قابل احترام بوده است. از نظر ساختاری خوب هستند و مربی خوبی مثل حسین خانی دارد. من با او کار کردم و فک نمی‌کردم حسین خانی از بهترین‌ها شود اما خدا را شکر مربی خوبی شده است. مس یکی از تیم‌هایی است که قطعا به لیگ برتر صعود می‌کند چون از همه نظر خوب است.

سرمربی نساجی ادامه داد: ما هم شرایط خوبی داریم اما به هر حال در این مرحله یکی از تیم‌ها حذف خواهد شد. تیمی که کمتر اشتباه کند برنده بازی خواهد شد. بچه‌های ما به این موضوع واقف هستند که با چه تیمی بازی دارند. مس پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد و توانست فولاد را شکست دهد. در تمرینات، بازیکنان ما شاداب بودند و امیدوارم بچه‌ها بدانند که این جام برای مردم مازندران است و خیلی مهم است که این تیم را در فینال ببینیم. قطعا برای پیروزی بازی می‌کنیم.

او درباره حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی گفت: ما تازه می‌فهمیم که چه موهبت و چه جایگاهی داریم. برای بازی فردا تمهیداتی اندیشیده شده که هواداران به ورزشگاه بیایند و باید پای هواداران را بوسید و خبردار ایستاد. حسرت می‌خوریم که امسال خانه به دوش هستیم.

الهامی درباره حضور بازرسان ویژه در این مرحله از جام حذفی بیان کرد: نمی‌دانم منظورتان چیست. همه پلیس‌ها را هم بیاورند، مشکلی نداریم!

او اضافه کرد: ما هنوز جام نگرفته‌ایم و به اندازه تیم‌های دیگر شانس داریم. درباره جامی که با تراکتور گرفتم باید بگویم بهترین روز من بود و برای این جام هم باید بگویم فعلا فقط به مس کرمان فکر می‌کنیم.

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که استراحت بیشتر نساجی نسبت به مس کرمان چقدر به این تیم کمک می‌کند، بیان کرد: هر دو تیم ۲۶ بازیکن دارند و طبیعی است که هر تیمی به اندازه خودش استراحت داشته باشد. شرایط ما مشابه آن‌هاست و به این شکل نیست که ما بیشتر استراحت کرده‌ایم.

او درباره مصدومان تیمش گفت: نمی‌توانم درباره مصدومان صحبت کنم چون ما یک تیم هستیم و تفکر و اندیشه فکری یک تیم باعث نتیجه گرفتنش می‌شود. این دیگر به نظرات پزشکان ربط دارد. ممکن است پیش از ظهر روز بازی اعلام شود که بازیکنی را داشته باشیم یا نداشته باشیم.

الهامی درباره حضور نساجی در ورزشگاه آزادی برای میزبانی این دیدار عنوان کرد: ورزشگاه آزادی آبروی فوتبال ماست. البته زمین‌های تبریز، اصفهان، مشهد و اهواز هم خوب هستند اما بهترین زمین، ورزشگاه آزادی است و فردا (سه‌شنبه) با حضور تماشاگران از این شرایط خوب استفاده می‌کنیم.

او در پایان درباره وضعیت ورزشگاه‌های مازندران برای میزبانی نساجی گفت: جا دارد از فرماندار و استاندار مازندران تشکر کنم که شب و روز کار می‌کنند. اگر این همت قبلا هم وجود داشت، در نیم فصل دوم در مازندران بازی می‌کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها