تمدید قرارداد داسیلوا در گرو تأیید فنی

تمدید قرارداد داسیلوا در گرو تأیید فنی
بحث تمدید قرارداد بازیکنان استقلال یکی از مباحث داغ این روزها است. اکثر هواداران استقلال و جریان‌های رسانه‌ای می‌خواهند بدانند بازیکنان مورد علاقه‌شان برای فصل آینده می‌مانند یا باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد آنها انجام نداده است. 
از جمله بازیکنانی که در کانون توجه هواداران استقلال قرار دارد داسیلوا است که در روزهایی به استقلال آمد که دو مدافع استقلال سرباز شدند و این جدایی باعث ترس استقلالی‌ها برای ادامه فصل شد، اما داسیلوا توانست خودش را خیلی خوب در استقلال جا بیندازد و به همین دلیل هم تمدید قرارداد او برای هواداران مهم است.
 اما نکته اینجا است که هنوز تا پایان فصل شش بازی مانده و این بازی‌ها حکم 18 امتیاز را دارد و ممکن است در ادامه کاملاً شرایط برای تیم‌ها فرق کند به همین دلیل باشگاه استقلال نمی‌تواند از حالا در تدارک تمدید قراردادها باشد چون در صورت قهرمانی، کادرفنی استقلال ابقا می‌شود و مجیدی لیست خود را به باشگاه ارائه می‌دهد و این امکان وجود دارد بعضی از بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه استقلال تمام شده است مورد تأیید فرهاد نباشند و باشگاه هم در این صورت حاضر به تمدید قرارداد این بازیکنان نیست، از طرفی بازیکنانی مثل داسیلوا که مدت زیادی از حضورشان در این تیم نمی‌گذرد شاید در ادامه راه نتوانند رضایت مجیدی را جلب کنند و جزو لیست نهایی این مربی باشند. 
تا اینجای کار تمام احتمالات بر مبنای ماندن مجیدی است اما اگر قهرمانی حاصل نشود؛ به احتمال زیاد کادرفنی استقلال در این تیم ماندنی نخواهند بود و ورق کاملاً برمی‌گردد، در چنین حالتی بستن قرارداد قبل از پایان فصل می‌تواند با عقاید مربی بعدی جور درنیاید، پس کار منطقی و عاقلانه این است که در ابتدا قهرمانی استقلال مسجل شود و تکلیف کادرفنی استقلال مشخص شود تا در نهایت معلوم شود بازیکنانی مثل داسیلوا ماندنی خواهند بود یا نه؟ 
بازیکنان خارجی که طی چند سال اخیر به استقلال آمدند برخلاف فصول گذشته عملکرد خوبی داشتند و بین هواداران طرفداران زیادی پیدا کردند اما عقلانی این است که تا بازیکنی حساب خود را در تیم پس نداده نباید قراردادش تمدید شود، بازیکنان خارجی با توجه به اینکه دستمزد خود را به دلار می‌گیرند باید با تدبیر با آنها قرارداد بسته شود وگرنه باشگاه زیر بار قرضی می‌رود که نتیجه‌ای هم برای تیم ندارد. در چنین مواقعی بهتر است هواداران کمی صبور باشند و تا پایان فصل دست نگه دارند تا تکلیف قهرمانی استقلال مشخص شود.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها