پادوانی: کار باشگاه استقلال شرم آور است

فقط من ناراحت نیستم؛ تمام مردمی که مورد مرا پیگیری کرده اند باور نمی‌کنند که استقلال چنین کاری کرده است و حواسش به من نیست.

پادوانی: کار باشگاه استقلال شرم آور است

لئاندرو پادوانی مدافع سابق و برزیلی استقلال بعد از آسیب دیدگی در ایران و مصدومیت نخاع، ویلچرنشین شد و برای ادامه درمان خود به برزیل رفت. این مدافع باوجود آسیب دیدگی در استقلال، بارها مدعی شد که باشگاه ایرانی به تعهداتش عمل نکرده است و برای دریافت مطالباتش و همینطور غرامت درمانی به فیفا و دادگاه عالی ورزش شکایت کرد.

گفته می‌شود درخواست غرامت درمانی پادوانی ۹ میلیون دلار است و علاوه بر این، مبلغ ۱۱۰ هزار دلار هم برای مطالباتش درخواست کرده است. باشگاه استقلال در تازه‌ترین خبر اعلام کرد که رای دادگاه CAS در این پرونده، ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ مشخص می‌شود یعنی نزدیک به یک ماه دیگر.

پادوانی امروز به مهر گفت: منتظر رای هستم. این اولین موردی در فوتبال به این شکل است که در CAS در جریان است. بنابراین نمی‌دانم رای چه خواهد بود. من به پیروزی ام در CAS مطمئنم. استقلال باید آسیبی که به من رسیده است را جبران کند.فقط من ناراحت نیستم؛ تمام مردمی که مورد مرا پیگیری کرده اند باور نمی‌کنند که استقلال چنین کاری کرده است و حواسش به من نیست.

او ادامه داد: باشگاه استقلال متاسفانه من را رها کرده است. همه افرادی که در باشگاه کار می‌کردند و کار می‌کنند، در تلویزیون شبکه‌های اجتماعی می‌گویند به من کمک می‌کنند و این دروغ است زیرا هرگز با من تماس نمی‌گیرند.همه کسانی که روی ویلچر زندگی می‌کنند مجبورند هزینه زیادی انجام بدهد؛ آزمایش، معاینه، فیزیوتراپی و … من با لباس تیم در زمین آسیب دیدم. همه دیدند که خدمات من در زمین چطور بوده است و امروز روی ویلچر هستم. کمک نکردن استقلال به من شرم آور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها