انتقاد شدید از سرمربی پرتغالی؛ چرا به نیازمند مقابل یاران طارمی بازی دادی؟

ئولو سرجیو بازیکنانی را به میدان فرستاد که به هیچ وجه سزاوار اولین حضور در چنین مسابقه‌ای را نداشتند.

 انتقاد شدید از سرمربی پرتغالی؛ چرا به نیازمند مقابل یاران طارمی بازی دادی؟

بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های فوتبال پرتغال، پورتو مقابل پورتیموننزه به برتری 7 بر صفر رسید و طارمی در این بازی درخشان ظاهر شد.

با اینکه مهاجم ملی‌پوش کشورمان در این مسابقه فوق‌العاده کار کرد و ضمن هت‌تریک، پاس گل نیز داد ولی از طرف دیگر دروازه‌بان کشورمان شبی سیاه و تاریک را سپری کرد.

پیام نیازمند، دروازه‌بان پورتیموننزه که پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی این تیم رسیده بود، مقابل پورتو 7 گل دریافت کرد تا عملکردی ناامیدکننده را در اولین حضورش به ثبت رساند.

نشریه observador به انتقاد از پائولو سرجیو، سرمربی پورتیموننزه پرداخت و او را مسئول شکست سنگین مقابل پورتو دانست. این نشریه نوشت که چرا به برخی بازیکنان مثل نیازمند در این مسابقه مهم بازی داده است.

observador نوشت: نتیجه جای هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد. این بزرگترین بردی بود که پورتو در این سال‌ها بدست آورده و پائولو سرجیو شدیدا تنبیه شد. او چند غایب اعم از مصدوم و محروم در ترکیب داشت ولی ریسک عجیبی کرد و تغییری بزرگ در ترکیب اصلی ایجاد کرد.

نشریه پرتغالی نوشت: پائولو سرجیو بازیکنانی را به میدان فرستاد که به هیچ وجه سزاوار اولین حضور در چنین مسابقه‌ای را نداشتند. او دروازه‌بان را هم عوض کرد و او را در چنین مسابقه بزرگی در بالاترین سطح رقابت در پرتغال، بی یار و یاور، برای اولین بار به میدان فرستاد. مشخصا او مقصر این شب وحشتناک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها