منصوریان: حذف استقلال و پرسپولیس نشانگر عجیب بودن جام حذفی است

ترک تورنمنت توسط استقلال و پرسپولیس نشان می‌دهد که جام حذفی چه جام عجیب و غریبی است.

منصوریان: حذف استقلال و پرسپولیس نشانگر عجیب بودن جام حذفی است

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: حذف استقلال و پرسپولیس نشان می‌دهد که جام حذفی چه جام عجیب و غریبی است و هیچ تیمی نمی‌تواند صددرصد تمرکز برد پیدا کند.

علیرضا منصوریان بعد از شکست یک بر صفر مقابل پیکان در بازی دوستانه اظهار داشت: بازی‌های دوستانه را با دقت و وسواس انتخاب می‌کنیم. فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست بیاید با پیکان با برنامه بازی کردیم. برای ادامه مسیر با تیمی بازی کردیم که می‌دانستیم به اندازه کافی به ما فشار وارد می‌کند. اگر دو بازی رفت و برگشت ما در لیگ برتر هم نگاه کنید کیفیتش خیلی بالا بوده است برخلاف آن که روی آن اصلاً مانوری نشد. از بازیکنانم خیلی راضی هستم چون خیلی فشرده در این مدت بازی کردیم. تغییر آب و هوایی هم داشتیم. تهران 1500 متر بالاتر از سطح دریاست و آبادان منفی 7-8 متر است.

وی افزود:‌ خیلی از بازی راضی‌ام و از هم‌بازی سابقم مجتبی حسینی تشکر می‌کنم. اینکه می‌گویم هم‌بازی سابقم مربوط به خیلی سال پیش است حتی برخی از شما خبرنگاران آن موقع به دنیا نیامده بودید و در تیم آتش‌نشانی همبازی بودیم. حسین خرمی خدابیامرز مربی ما بود. 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد رقابت دو تیم در جدول لیگ گفت: هر دو تیم از نظر مالی یک وسع تیمی دارند اما کیفیت بالایی ارائه می‌کنند. هم ما و هم پیکان تیم‌های بالای جدولی را خیلی اذیت کردیم. ساختار دفاعی‌مان را یک پله بالاتر برده‌ایم تا از جلو پرس کنیم. پیکان هم تیم خیلی خوبی است. آنها حتی از تیم ما جوان‌تر هستند. آقا مجتبی تیم خیلی خوبی درست کرده است. اگر با همین شرایط دو تیم در جدول دو پله بالاتر برویم خیلی خوب می‌شود. 

منصوریان در مورد حذف استقلال و پرسپولیس در جام حذفی گفت: ترک تورنمنت توسط استقلال و پرسپولیس نشان می‌دهد که  جام حذفی چه جام عجیب و غریبی است و هیچ تیمی نمی‌تواند صددرصد تمرکز برد پیدا کند. تیم خلیج فارس ماهشهر از لیگ دسته دو آمده و سه تیم لیگ برتری را حذف کرده است. مس کرمان هم بالا آمده، آلومینیوم و نساجی هم آمدند پرسپولیس و استقلال را حذف کردند امسال سهمیه ما در لیگ قهرمانان آسیا تیمی غیر از استقلال و پرسپولیس خواهد بود و هنوز هم شگفتی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها