تیم ملی شبانه به مصاف لیبریا می‌رود! +عکس

نشریۀ یورو اسپورت ادعایی بسیار عجیب را در قبال تیم ملی ایران مطرح کرد.

تیم ملی شبانه به مصاف لیبریا می‌رود! +عکس

در شرایطی که روز سه شنبه آخرین روز از فیفادی ماه نوامبر است، وقفه بازی های ملی در این ماه هم بدون دیدار تدارکاتی برای تیم ملی به پایان رسیده و ایران پرونده خود در نوامبر 2019 را با همان شکست 2-1 برابر تیم ملی عراق بسته است.

 

با این حال، وبسایت معتبر یورواسپرت برای تیم ملی دیداری تدارکاتی کنار گذاشته و عنوان کرده تیم ملی ایران از ساعت 00:00 (بامداد) روز سه شنبه 19 نوامبر 2019 (28 آبان) دیداری تدارکاتی با تیم ملی لیبریا برگزار خواهد کرد!

 

این سایت که عنوان کرده این مسابقه را پوشش خواهد داد، از هواداران خواسته نظر خود را درباره برنده این مسابقه عنوان کنند و پوشش زنده این مسابقه را از طریق این سایت دنبال کنند. یورواسپرت همچنین این سوال را پرسیده که : "مارک ویلموتس یا پیتر باتلر؟ کدام یک برنده جنگ مربیان خواهد شد؟

ادعای یورو اسپورت
ادعای یورو اسپورت

 

 فدراسیون فوتبال روز جمعه با انتشار بیانیه ای از چند کشور یاد کرده بود که فدراسیون برای برگزاری دیداری تدارکاتی با آن ها وارد مذاکره شده بود اما درخواست رقم های بالا، عدم توافق بر سر محل برگزاری مسابقه و نداشتن تمایل به این دیدار از جمله دلایلی بودند که در نهایت، عدم برگزاری مسابقه تدارکاتی را در پی داشتند. لیبریا نیز یکی از کشورهایی بود که به نام آن در بیانیه فدراسیون اشاره شده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها