انتظاری: پرسپولیس از لحاظ فوتبالی بهتر از استقلال است/

تجربه حامد لک بیشتر است و تصمیم منطقی این است که او در چارچوب دروازه قرار بگیرد

انتظاری: پرسپولیس از لحاظ فوتبالی بهتر از استقلال است/

مهاجم پیشین تیم پرسپولیس اعتقاد دارد که شاگردان گل‌محمدی از لحاظ فوتبالی بهتر از رقیب دیرینه و سنتی‌شان هستند. 

سهراب انتظاری  در خصوص دربی امروز پرسپولیس و استقلال گفت: پرسپولیس در این سال‌ها هرگز در چنین شرایطی قرار نگرفته بود که قبل از چنین بازی مهمی 6 امتیاز با صدر جدول فاصله داشته باشد. این وضعیت باعث شده شاگردان یحیی گل‌محمدی محکوم به برد در این بازی باشند. در واقع اگر پرسپولیس در این بازی برنده نشود کار سخت خواهد شد و تساوی یا شکست در دربی شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر را کم می‌کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در صورت برد در دربی اولین شکست را به استقلال تحمیل خواهد کرد و تیمی هم که در دربی شکست می‌خورد تا چند هفته درگیر این باخت است. برد پرسپولیس در دربی یک گام بلند به سوی قهرمانی خواهد بود. پرسپولیس از لحاظ فوتبالی بهتر از استقلال است و امیدوارم بچه‌ها با انجام یک بازی خوب استقلال را شکست دهند.

انتظاری در پاسخ به این پرسش که «کادر فنی پرسپولیس باید از کدام دروازه‌بان در دیدار با استقلال استفاده کند؟» خاطرنشان کرد: این موضوعی است که کادر فنی باید در موردش نظر بدهد ولی فکر می‌کنم تجربه حامد لک بیشتر است و تصمیم منطقی این است که او در چارچوب دروازه قرار بگیرد.

مهاجم سابق سرخ‌پوشان در مورد خاطرات تلخ و شیرین خودش از حضور در دربی تهران گفت: شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره من مربوط با بازی معروف اسفندماه 83 است که در آن بازی گل زدم ولی در نهایت با نتیجه 2-3 بازی را واگذار کردیم. بعد از گل زدن به استقلال انگار روی ابرها بودم و هیچ وقت چنین حسی را تجربه نکرده بودم ولی بازی را باختیم. گلزنی در آن دربی شیرین‌ترین خاطره من بود و البته باخت در پایان بازی تبدیل به تلخ‌ترین خاطره شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها